کباب – طرز تهیه کباب – کباب پز تابشی – مقالات رستوران داری

سیخ شور هگزاگونال – اهمیت استفاده از تجهیزات آشپزخانه صنعتی مدرن

کباب پز تابشی اتوماتیک دارید پس به سیخ شور هگزاگونال نیاز دارید

شرکت مهر تابش استیلا مخترع و تولیدکننده تخصصی تجهیزات آشپزخانه صنعتی شامل کباب پز تابشی اتوماتیک ، کباب پز تابشی سالاماندر ، کباب پز تابشی خانگی ، فر پیتزا ریلی ، کته پز ریلی ، سیخ گیر اتوماتیک ، سرخ کن دو سبده و سیخ شور هگزاگونال را به صورت استاندارد در کشور  تولید کرده و همگام با سایر بخش‌های صنعتی در بازارهای جهانی به فروش رسانید است.  قطعاً این مهم میسر نمی‌شد جز با به‌روز آوری محصولات ،ارتقا چشمگیر سطح کیفی و قیمت گذاری رقابتی که موجب متقاعد شدن طرف خارجی می‌گردد. شما می توانید جهت اشنایی بیشتر با محصولات بخش راهنمای خرید محصولات را مطالعه نمایید.

امروزه استفاده از دستگاه های کباب پز تابشی اتوماتیک در رستوران‌ها، هتل ها و تالار ها رشد بسیار بالایی داشته است. راحتی کار با این دستگاه ها باعث شده که آشپزخانه ها در کوتاه ترین زمان ممکن تعداد زیادی کباب را برای مشتریان خود طبخ کنند. استفاده از این دستگاه های کباب پز تابشی اتوماتیک به این معنی است که در مدت بسیار کوتاهی در یک ساعت بیش از 1000 سیخ برای شست و شو روی‌هم انبار می‌شوند. عمل شست و شو این مقدار سیخ توسط نفرات کار زمان‌بری است. در نتیجه عدم وجود یک سیخ شور هگزاگونال باعث شده است که مشکلاتی برای اپن آشپزخانه ها پیش بیاید.

سیخ شور صنعتی یا سیخ شور هگزاگونال چیست؟

یکی از مهم‌ترین مشکلات آشپزخانه ها بعد از طبخ کباب و یا جوجه کباب تیز کردن و شستن سیخ ها است. چسبیدن مواد غذایی به سیخ ها در هنگام طبخ باعث میشود که شستن آن‌ها توسط دست ها به کاری سخت و زمان‌بر تبدیل شود. به این مشکل اندازه ها و سایز سیخ ها را هم اضافه کنید که عملاً برای شستن آن‌ها نیاز به چند فضای بزرگ به همراه مقدار زیادی آب است. این کار باعث میشود که اکثر آشپزخانه ها مشکل شست و شوی سیخ کباب را داشته باشند. در صورتی که می توانند به راحتی با تهیه یک سیخ شور هگزاگونال (سیخ شور صنعتی) به راحتی تمام مشکلات خود را حل کنند.

سیخ شور هگزاگونال تولید شده در شرکت مهر تابش استیلا از نوع سیخ شور های حرکت دورانی می باشد که در آن شما به راحتی می‌توانید تعداد زیادی سیخ را در داخل محفظه مخصوص قرار داده و به راحتی به همراه مواد شوینده معمولی و با استفاده از آب گرم آن‌ها را مورد شست و شو قرار دهید.

سیخ شور هگزاگونال محصول شرکت مهر تابش استیلا

 

سیخ شور هگزاگونال تولید شده در شرکت مهر تابش استیلا

سیخ شور هگزاگونال تولید شده در این شرکت به راحتی می‌تواند 1000 سیخ را در ساعت شسته و تحویل شما دهد. این دستگاه ها برای استفاده در تالار ها، رستوران‌ها، کبابی های بزرگ، هتل ها و مراکز سمینار و همایش ها بسیار مناسب است. تعداد زیادی از این مرکز که در کشور وجود دارند از مشتریان سیخ شور هگزاگونال تابش استیلا می باشند. راحتی که با این سیخ شور باعث شده است که این دستگاه نسبت به نمونه های مشابه خارجی دارای کیفیت و عملکردی بالاتری باشد.

سیخ شور هگزاگونال (سیخ شور صنعتی) برای هر نوبت شست و شور به مقدار بسیار کمی آب نیاز دارد. این کار باعث صرفه جویی بالایی در زمینه مصرف آب می شود. همچنین این سیخ شور با تمامی مواد شوینده مورد استفاده در آشپزخانه ها کار می کند و از این نظر هیچ محدودیتی ندارد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

مهر تابش استیلا مهر تابش استیلا مهر تابش استیلا
مهر تابش استیلا مهر تابش استیلا

مهر تابش استیلا

شما می توانید از طریق صفحات اجتمایی ما در اینستاگرام ، و یا با جست جو کردن محصول مورد نظر خود در صفحات نماشا، آپارات و همچنین جست و جو کردن آگهی های تبلیغاتی ما در سایت دیوار، با محصولات ما آشنا شوید.

مزایای استفاده از سیخ شور هگزاگونال تولید شده شرکت مهر تابش استیلا

• مکانیزم حرکتی دورانی که باعث شسته شدن تمامی بخش های سیخ می شود.
• توانایی کار با آب سرد و گرم. (دارای یک شیر ورودی)
• قابلیت اضافه کردن سیخ ها در هنگام شست و شو.
• قابلیت کار با هر نوع مایع شوینده.
• قابلیت کار با هر نوع فشار آب.
• قابلیت نگهداری و تعمیر بسیار آسان.

سیخ شور هگزاگونال محصول شرکت مهر تابش استیلا

سیخ شور هگزاگونال محصول شرکت مهر تابش استیلا

سیخ شور هگزاگونال محصول شرکت مهر تابش استیلا

سیخ شور هگزاگونال محصول شرکت مهر تابش استیلا

سیخ شور هگزاگونال محصول شرکت مهر تابش استیلا

اهمیت استفاده از تجهیزات آشپزخانه صنعتی مدرن در آشپزخانه ها

استفاده از تجهیزات آشپزخانه صنعتی در مراکز بزرگ و مهم و آشپزخانه های بزرگ کاری است که مدیران و سرآشپز های موفق انجام می دهند. استفاده از ابزار های مناسب مانند کباب پز تابشی اتوماتیک، فر پیتزا ریلی، فر کته پز ریلی و سیخ شور هگزاگونال در آشپزخانه ها باعث راحتی کار و سرعت بالای انجام کار می شود.

سیخ شور صنعتی از ابزار های نوینی است که در آشپزخانه های بزرگ استفاده می شود. امروزه استفاده از تکنولوژی در آشپزخانه ها و استفاده از تجهیزات آشپزخانه صنعتی در هتل ها و رستوران‌ها ردش بسیار بالایی داشته است. این کار باعث بهبود کیفی خدمات دهی این مرکز شده است. شاید بتوان گفت یکی از مهم‌ترین دلایل موفقیت این رستوران‌ها در امر خدمات دهی به مشتریان خود استفاده از دستگاه های مدرن و بروز مانند کباب پز تابشی، کته پز ریلی، فر پیتزا ریلی و سیخ شور صنعتی (سیخ شور هگزاگونال) می باشد.

از ویدئو های محصولات ما بازدید نمایید

مهر تابش استیلا

مهر تابش استیلا

مهر تابش استیلا

مهر تابش استیلا

شما می توانید از طریق صفحات اجتمایی ما در اینستاگرام ، و یا با جست جو کردن محصول مورد نظر خود در صفحات نماشا، آپارات و همچنین جست و جو کردن آگهی های تبلیغاتی ما در سایت دیوار، با محصولات ما آشنا شوید.

سیخ شور هگزاگونال محصول شرکت مهر تابش استیلا

 

سیخ شور هگزاگونال محصول شرکت مهر تابش استیلا

سیخ شور هگزاگونال محصول شرکت مهر تابش استیلا

کباب پز تابشی با برند تابش استیلا حاصل 40 سال تلاش و تجربه مدیران شرکت مهر تابش استیلای اراک می‌باشد. ما بر آنیم این شرکت را چنان متحول کنیم تا با توسعه کارکنان و بهبود مستمر محصولات، خدمات، انعطاف پذیری و افزایش بازدهی ، در شمار معتبرترین و مشهورترین عرضه کنندگان تجهیزات تابشی آشپزخانه‌های صنعتی درآییم.

شما می تونید با مطالعه مقاله کباب پز تابشی چیست نسبت به این محصول اطلاعات کامل را به دست بیاورید و در صورت تمایل کاتالوگ محصولات ما را مشاهده نمایید .

تمامی محصولات شرکت مهر تابش استیلا دارای 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشند.

معرفی مجموعه تابش استیلا

تابش استیلا” از واحدهای برتر صادراتی استان مرکزی می‌باشد. شرکت مهر تابش استیلا مخترع و تولیدکننده تخصصی تجهیزات آشپزخانه شامل کباب پز تابشی اتوماتیک ، کباب پز تابشی سالاماندر ، کباب پز تابشی خانگی ، فر پیتزا ریلی ، کته پز ریلی ، سیخ گیر اتوماتیک ، سرخ کن دو سبده و سیخ شور هگزاگونال استاندارد در کشور  بوده و همگام با سایر بخش‌های صنعتی جهت فروش بهتر اقدام به ورود به بازارهای جهانی کرده است. قطعاً این مهم میسر نمی‌شد جز با به‌روز آوری محصولات ،ارتقا چشمگیر سطح کیفی و قیمت گذاری رقابتی که موجب متقاعد شدن طرف خارجی می‌گردد.


محصولات عمده شرکت شامل کباب پز تابشی اتوماتیک ، کباب پز تابشی سالاماندر ، کباب پز تابشی خانگی ، فر پیتزا ریلی ، کته پز ریلی ، سیخ گیر اتوماتیک ، سرخ کن دو سبده و سیخ شور هگزاگونال با برند تابش استیلا بوده و حاصل 40 سال تلاش و تجربه مدیران شرکت است. ما بر آنیم این شرکت را چنان متحول کنیم تا با توسعه کارکنان و بهبود مستمر محصولات، خدمات، انعطاف پذیری و افزایش بازدهی، در شمار معتبرترین و مشهورترین عرضه کنندگان تجهیزات تابشی آشپزخانه‌های صنعتی درآییم.

کباب پز تابشی - فر پیتزا ریلی - کته پز ریلی - سیخ گیر اتوماتیک - کباب پز تابشی خانگی

معرفی شرکت مهر تابش استیلا

“ تابش استیلا ” از واحدهای برتر صادراتی استان مرکزی می‌باشد. کباب پز تابشی امروزه به یک از مطرح ترین مدل های کباب پز در رستوران ها آشپزخانه های صنعتی ایران تبدیل شده است. شرکت مهر تابش استیلا با 40 سال سابقه و مخترع کباب پز تابشی  شامل : کباب پز تابشی اتوماتیک ، کباب پز تابشی سالاماندر تابش استیلا (کشویی آسانسوری) ، انواع فر پیتزا ریلی ، کته پز ریلی ، سیخ گیر کباب اتوماتیک ، سرخ کن دو سبده ، سیخ شور هگزاگونال و کباب پز تابشی خانگی را در ایران تولید نموده است. این شرکت به عنوان یک شرکت پیشتاز در زمینه تولید تجهیزات آشپزخانه در ایران فعالیت می کند و توانسته است با تکیه بر دانش و تجربه مهندسین خود، محصولات و تجهیزات آشپزخانه های صنعتی تولیدی خود را به کشور های دیگر صادر کند.

نحوه خرید محصولات تابش استیلا

شما می‌توانید برای سفارش محصولات تابش استیلا مانند کباب پز تابشی ، فر پیتزا ریلی ، سیخ گیر اتوماتیک و کته پز ریلی با شماره‌های ارائه شده در همین سایت تماس گرفته و یا از بخش تماس با ما پیام خود را ارسال نمایید  و محصول مورد نیاز خود را با مناسب‌ترین قیمت (قیمت درب کارخانه) و بالاترین کیفیت، درب منزل و یا محل کار خود دریافت نمایید. تمام محصولات تولید شده در گروه مهر تابش استیلا دارای گارانتی، تایید وزارت بهداشت و نشان استاندارد می‌باشند. شما در هنگام خرید از خدمات پس از فروش 10 ساله نیز بهره‌مند خواهید شد.

منبع : کباب پز تابشی ( مهر تابش استیلا ) 


ارسال دیدگاه جدید
کد امنیتی رفرش