کباب – طرز تهیه کباب – کباب پز تابشی – مقالات رستوران داری

کباب پز تابشی – طرز طبخ کباب بختیاری در خانه – طبخ کباب بختیاری در 5 مرحله!

کباب پز تابشی خانگی را می‌توان یکی از کارآمدترین محصولات شرکت مهر تابش استیلا دانست. این کباب پز به دلیل توانایی بالا در پخت سریع انواع کباب و خاصیت بدون دود بودن به شدت مورد توجه خریداران خانگی قرارگرفته است. مهر تابش استیلا مخترع و تولید کننده تخصصی انواع کباب پز تابشی، کباب پز اتوماتیک، کباب پز بدون دود، کباب پز تابشی خانگی بدون دود، کباب پز خانگی، کته پز ریلی، فر پیتزا ریلی، سرخ کن دو سبده و تجهیزات آشپزخانه صنعتی در ایران است.

یکی از معروف ترین و خاص ترین کباب های ایران کباب بختیاری است. این کباب از زمان ناصرالدین‌شاه قاجار معروف شده و در سفره ها و رستوران‌ها طبخ شد. کبابی با طعم و عطر دل انگیز که بسیار معروف و محبوب است. شاید برای شما سخت باشد که در خانه کباب کوبیده را طبخ کنید. البته که برای طبخ کباب کوبیده فوت و فن های مهمی دارد که با رعایت آن‌ها می‌توانید به راحتی کباب کوبیده هم در منزل طبخ کنید.

نکته جالب در خصوص کباب بختیاری این است که این کباب در کنار کباب کوبیده یکی از معروف ترین کباب های ایران است ک به شدت توسط توریست های خارجی به دیگر گردشگران پیشنهاد می شود. با این حال افرادی هستند که به دنبال کباب های مجلسی و خاص تری هستند. یکی از این کباب های خاص کباب بختیاری است که به راحتی می‌توان آن را در منزل و با استفاده از کباب پز تابشی خانگی طبخ کرد. ترکیب مواد استفاده‌شده در این کباب می‌تواند طبخ آن را به راحتی در منزل ممکن کند در این کباب از گوشت مرغ و فیله گوسفند استفاده‌شده است.


ممکن است شما کباب بختیاری را با دیگر کباب ها اشتباه بگیرید در نتیجه خوب است بدانید که:

  • کباب کوبیده از ترکیب گوشت چرخ‌کرده گوسفند و گوساله طبخ می شود.
  • کباب نگینی همان کباب کوبیده است که روی آن تکه‌های از گوشت مرغ نیز به‌صورت نگین قرار داده‌شده است.
  • کباب برگ از گوشت خالص تهیه شده است و این گوشت قبل از طبخ توسط بیفکوب کوبیده شده است (آموزش طبخ کباب برگ مجلسی)
  • کباب چنجه درواقع از گوشت خالص تهیه می شود. تکه‌های گوشت در ابعاد مناسب بریده و کباب می‌شوند.
  • کباب سلطانی ترکیبی از کباب برگ و کوبیده است.
  • کباب میکس ترکیبی از کباب کوبیده و جوجه کباب است.
  • کباب قفقازی شبیه ترین کباب به کباب بختیاری است. در کباب قفقازی از خامه استفاده می شود و فقط با سینه مرغ طبخ می شود.

 


طبخ کباب بختیاری در خانه

حال که تفاوت کباب ها را دانستیم بهتر است به سراغ طبخ کباب بختیاری در خانه برویم و فوت و فن های طبخ این کباب را با استفاده از کباب پز تابشی خانگی برسی کنیم. در اینجا ما مواد لازم برای طبخ کباب برای 8 نفر را آماده کرده‌ایم درصورتی‌که نفرات شما بیشتر یا کمتر است، مواد اولیه را به‌تناسب کنم یا زیاد کنید.

مواد لازم برای طبخ کباب بختیاری در خانه

  • فيله مرغ 400 گرم
  • فيله گوسفند 400 گرم (گوشت گوساله استفاده نشود.)
  • زعفران دم‌کرده (مقدار دم‌کرده باید دو سوم استکان باشد.)
  • پياز 1 عدد بزرگ یا 2 عدد متوسط
  • ماست 8 قاشق غذاخوری (ماست ترش باشد خیلی بهتر است.)
  • روغن 8 قاشق غذاخوری
  • کره 100 گرمی یک عدد
  • فلفل دلمه‌ای: 1 عدد متوسط
  • لیموی تازه: 4 عدد ( در هنگام سرو کباب اب لیموی تازه روی آن چکانده شود.)
  • گوجه فرنگی: 8 عدد متوسط
  • سیخ زمینی: 2 عدد به‌صورت خلالی خرد شده و سرخ شده (برای تزئین)
  • نمك و فلفل به مقدار لازم

 


کباب پز تابشی – طرز طبخ کباب بختیاری در خانه – طبخ کباب بختیاری در 5 مرحله!


مرحله اول – طرز طبخ کباب بختیاری در خانه – تکه‌های مرغ و گوشت

  1. در ابتدا باید گوشت گوسفندی را به خوبی بشویید. سپس بگذارید که آب از آن خارج شده و به اصطلاح گوشت خشک شود.
  2. گوشت فیله مرغ را به خوبی بشویید و آب آن نیز باید از ظرف خالی شود.
  3. حال تکه‌های فیله مرغ را به اندازه تکه‌های جوجه کباب ببرید. این تیکه ها بهتر است در شکل های یکنواخت و مکعبی بریده شوند تا روی سیخ بهتر قرار گیرند.
  4. تکه‌های گوشت فیله گوسفندی را به اندازه تکه‌های مرغ ببرید. بهتر است که ضخامت گوشت ها کمی کمتر از ضخامت تکه‌های مرغ باشد تا سریع تر مغزپخت شده و همچنین مزه دار کرده آن‌ها راحت‌تر باشد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

شما می توانید از طریق صفحات اجتمایی ما در اینستاگرام ، و یا با جست جو کردن محصول مورد نظر خود در صفحات نماشا، آپارات و همچنین جست و جو کردن آگهی های تبلیغاتی ما در سایت دیوار، با محصولات ما آشنا شوید.


مرحله دوم- طرز طبخ کباب بختیاری در خانه با استفاده از کباب پز تابشی خانگی – آماده کردن مواد طعم دهنده

  1. و آب پیاز هم به داخل گوشت مرغ نفوذ می کند و طعم آن را ممکن است تلخ کند.
  2. پیازهای رنده شده را در یک ظرف متوسط که درب داشته باشد بریزید. پیاز خرد شده به شدت قابلیت جذب باکتری و میکروب هوا را دارد و باید حتماً از ظرف درب دار استفاده کنید.
  3. فلفل و کمی روغن (در حد 3 قاشق) به پیازها اضافه کنید.
  4. فلفل دلمه‌ای را خلالی خرد کنید. خیلی ریز نباشد و به پیازها اضافه کنید.
  5. حال ظرف شما باید حاوی موارد زیر باشد: پیاز حلقه ای خرد شده، فلفل، فلفل دلمه‌ای خلالی خرد شده و کمی روغن

 


مرحله سوم – طرز طبخ کباب بختیاری در خانه – مزه دار کردن کباب بختیاری

  1. در ظرفی که مواد را ترکیب کرده‌اید تکه‌های گوشت و مرغ را بریزید و کمی به هم بزنید تا همه گوشت ها و مرغ‌ها با مواد داخل ظرف ترکیب شوند. حال نیمی از مقدار زعفران را به آن اضافه کنید و هم بزنید تا حسابی به مواد ترکیب شوند.
  2. این مواد را به مدت 2 ساعت در یخچال بگذارید و روی آن را با سلفون بپوشانیم تا حسابی مواد طعم دار شوند.
  3. حال باید ماست و نمک را به مواد اضافه کنید. ظرف را از یخچال خارج کرده و به آن ماست و نمک را اضافه کنید. مجدد باید ظرف را به مدت 2 ساعت در یخچال قرار دهید تا ماست حسابی گوشت ها ترد کند. درب ظرف را حتماً با سلفون بپوشانیم.

از ویدئو های محصولات ما بازدید نمایید

شما می توانید از طریق صفحات اجتمایی ما در اینستاگرام ، و یا با جست جو کردن محصول مورد نظر خود در صفحات نماشا، آپارات و همچنین جست و جو کردن آگهی های تبلیغاتی ما در سایت دیوار، با محصولات ما آشنا شوید.


مرحله چهارم- طرز طبخ کباب بختیاری در خانه – آماده کردن سیخ ها

  1. در این مرحله شما باید تکه‌های مرغ و گوشت را به سیخ بگیرد. مراقب باشید که به تکه‌های شما فلفل دلمه و یا پیاز چسبیده باشد. این مواد به‌سرعت در حین کباب کردن می‌سوزند و ظاهر کباب شما را خراب می‌کنند.
  2. حال باید تکه‌های مرغ و گوشت را به‌صورت یکی در میان در سیخ قرار دهید. ابتدا یک تکه گوشت گوسفند و سپس یک تکه گوشت مرغ و به همین ترتیب تا انتها. آخرین گوشت باید گوشت گوسفند باشد. به این ترتیب ابتدا و انتهای سیخ شما باید با گوشت گوسفند بسته‌شده باشد.
  3. سیخ ها را به ترتیب آماده کنید و در یک سینی فلزی قرار دهید.
  4. از کارد سنگین استفاده کرده و با پشت تیغه آن روی گوشت ها کمی ضربه بزنید. مراقب باشید که گوشت‌ها از سیخ جدا نشوند و همچنین بریده نشوند. این کار باعث می‌شود که گوشت ها یکنواخت شده و کمی له شوند تا فرآیند پخت آن‌ها بهتر شود.
  5. سیخ های کباب بختیاری آماده طبخ توسط کباب پز تابشی خانگی هستند.

مرحله پنجم – طبخ کباب بختیاری با استفاده از کباب پز تابشی

  1. در ابتدا سینی آب کباب پز را پر از آب کنید. سپس کباب پز تابشی خود را روشن کنید و تقریباً 2 دقیقه صبر کنید تا سرامیک‌ها حسابی گداخته شوند.
  2. بهترین جایگاه برای طبخ کباب بختیاری ردیف وسط می باشد. اگر کباب پز تابشی خانگی شما از نوع گیربکس دار است فاصله آن را در وسط و مرکز کباب پز قرار دهید.
  3. سیخ را روی کباب پز خانگی قرار داده و بعد از 20 ثانیه سیخ ها را بچرخانید تا هر دو طرف کباب نیم‌پز شده و خود را حسابی بگیرد. در این فاصله کره و نیمه باقی‌مانده زعفران دم‌کرده را باهم ترکیب کنید و در یک ظرف جداگانه نگه‌دارید.
  4. مراقب آب داخل سینی باشید و اگر تبخیر شد یا کم شد مقدار به آب داخل سینی کباب پز خانگی اضافه کنید.
  5. حال سیخ ها را در فواصل زمانی مناسب بچرخانید تا حسابی پخته شوند. مراقب باشید چرا که گوشت مرغ زودتر از گوشت گوسفند طبخ می شود و خیلی سریع نیز می‌سوزد.
  6. زمانی که گوشت مرغ و گوشت گوسفند نیم‌پز شدند سیخ ها را برداشته روی آن‌ها را با فرچه به زعفران دم‌کرده و کره (مخلوطی که از قبل آماده کرده‌ایم) آغشته می‌کنیم و مجدد در کباب پز خانگی قرار می‌دهیم. این کار باعث خوش‌رنگ شدن و چرب شدن کباب می‌شوند و از خشکی کباب جلوگیری می کند.
  7. در انتها نیز گوجه را خردکرده و به سیخ می‌کشیم و در کباب پز خانگی قرار می‌دهیم. به این نکته دقت داشته باشید که گوجه‌ها خیلی سریع در کباب پز تابشی طبخ می‌شوند.
    حال سیخ های کباب بختیاری و گوجه‌ها آماده‌شده است. آن‌ها را در داخل یک ظرف یا روی برنج از سیخ خارج می‌کنیم.
  8. نکته مهم: سیخ ها را روی نان خالی نکنید چرا که نان به‌سرعت چربی و آب داخل گوشت مرغ و گوشت گوسفند را جذب کرده و باعث خشک شدن کباب می شود.
  9. برای تزیین کباب از سیخ زمینی سرخ شده خلالی استفاده کنید. در هنگام سرو کباب بختیاری آب‌لیموی تازه را روی آن بچگانید تا طعم بهتری به دست بیاورید.

کباب پز تابشی با برند تابش استیلا حاصل 40 سال تلاش و تجربه مدیران شرکت مهر تابش استیلای اراک می‌باشد. ما بر آنیم این شرکت را چنان متحول کنیم تا با توسعه کارکنان و بهبود مستمر محصولات، خدمات، انعطاف پذیری و افزایش بازدهی ، در شمار معتبرترین و مشهورترین عرضه کنندگان تجهیزات تابشی آشپزخانه‌های صنعتی درآییم.

شما می تونید با مطالعه مقاله کباب پز تابشی چیست نسبت به این محصول اطلاعات کامل را به دست بیاورید و در صورت تمایل کاتالوگ محصولات ما را مشاهده نمایید .

تمامی محصولات شرکت مهر تابش استیلا دارای 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشند.


معرفی مجموعه تابش استیلا

“ تابش استیلا ” از واحدهای برتر صادراتی استان مرکزی می‌باشد.


شرکت مهر تابش استیلا مخترع، تولیدکننده تخصصی و صادر کننده برتر در زمینه:

  • تجهیزات آشپزخانه صنعتی مانند سیخ شور هگزاگونال، گرم کن صنعتی، کباب پز تابشی اتوماتیک ، خط پخت اتوماتیک ، سیخ گیر اتوماتیک و غیره
  • تجهیزات رستورانی مانند کباب پز سالاماندر ، کباب پز کشویی ، کته پز ریلی و غیره
  • تجهیزات فست فود مانند سرخ کن دو سبده ، فر پیتزا ریلی ، انواع گریل
  •  تجهیزات کباب پز خانگی مانند کباب پز تابشی خانگی ، کباب پز خانگی گیربکس دار ، کباب پز خانگی سالاماندر و غیره

در ایران است .


 

سؤالات متداول در خصوص خرید کباب پز تابشی خانگی


کباب پز تابشی خانگی بدون دود چیست؟

کباب پز تابشی خانگی بدون دود همان کباب پز خانگی (کباب پز تابشی خانگی محصول مهر تابش استیلا) است. این کباب‌پزها به این دلیل بدون دود هستند چرا که شعله از بالا روی سطح گوشت ها تابیده می‌شود و در نتیجه اشک کباب و چربی های آن به سمت پایین و سینی آب کباب چکه می کند. در نتیجه روی شعله ها چیزی چکه نمی‌کند که باعث سوختن و ایجاد دود و بوی نامطبوع شود. کباب پز تابشی خانگی بدون دود درواقع 100 درصد بدون دود است.


آیا کباب پزتابشی در محیط آشپزخانه قابل استفاده است؟

کباب پز تابشی را می‌توان در محیط خانه استفاده کرد. البته برای استفاده از کباب پزتابشی در محیط خانه شما باید مدل های خانگی آن را تهیه کنید. به این نکته توجه کنید که دمای ایجاد شده در سطح سرامیک‌های کباب پز در حدود 1200 درجه سانتی‌گراد است و در اطراف کباب پز گرما تولید شده و به همین دلیل باید از دیگر وسایل آشپزخانه و دیوار فاصله داشته باشد. همچنین در بالای کباب پز نیز باید از کابینت استفاده کرد چرا که در دراز مدت گرمای ایجاد شده باعث آسیب دیدن کابینت می شود. بهترین مدل کباب پز تابشی خانگی محصول شرکت مهر تابش استیلا است.


کباب پز تابشی بهتر است یا کباب پز زغالی؟

مخترع و تولید کننده تخصصی کباب پز تابشی در ایران شرکت مهر تابش استیلا است. کباب پز خانگی به یکی از بهترین و مهم‌ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی و رستوران‌ها تبدیل شده است. تقریباً دیگر کباب‌پزهای زغالی و منقلی در هیچ رستورانی استفاده می شود. دود حاصل شده از سوختن چربی ها و چکه کباب روی زغال ها سرطان زا بوده و این کباب‌پزها دیگر استفاده نمی‌شوند. همچنین با توجه به گسترش شهرنشینی استفاده از کباب تابشی خانگی در خانه ها و آپارتمان‌ها به دلیل بدون دود بودن آن‌ها بسیار رواج پیدا کرده است. در نتیجه کباب پز زغالی دیگر مورد استفاده عموم مردم نیست.


آیا کباب پز تابشی استاندارد است؟

کباب پز خانگی تولید شده در شرکت مهر تابش استیلا کاملاً استاندارد بوده و به عنوان شاخص کباب پز تابشی استاندارد شناخته می‌شود. این شرکت موفق به دریافت نشان استاندارد از سازمان ملی استاندارد برای تمامی دستگاه های کباب پزتابشی خود (تمامی مدل‌های خانگی و صنعتی) شده است. همچنین نمونه های صادراتی نیز دارای استاندارد های بین المللی بوده و به عنوان کباب پز تابشی استاندارد فروخته می شود. در حال حاضر مدل های مختلفی از کباب‌پزهای تولید شده این شرکت در کشور های مختلف استفاده می‌شوند. با این حال در هنگام خرید کباب پزتابشی استاندارد حتماً دقت کنید که نشان استاندارد اصلی را داشته باشند چرا که امکان بروز حادثه بسیار بالا است. تنها کباب پزتابشی استاندارد در ایران تولیدی شرکت مهر تابش استیلا می باشد.


بهترین مدل کباب پز تابشی خانگی در ایران کدام است؟

بهترین مدل کباب پز تابشی خانگی در ایران کباب پز خانگی تولید شده در شرکت مهر تابش استیلا استاندارد بوده و در حال حاضر بهترین مدل کباب پزتابشی خانگی در ایران به شمار می رود. مجموعه مهر تابش استیلا کباب‌پزهای خانگی خود را در دو مدل مختلف تولید و روانه بازار می کند که شما می‌توانید با تهیه هر کدام از آن‌ها به راحتی تمام نیاز های خود در زمینه طبخ انواع کباب و جوجه کباب را برطرف کنید. بهترین مدل کباب پز خانگی در ایران محصولات مهر تابش استیلا است.


بهترین تولید کننده کباب پز تابشی خانگی در ایران کدام شرکت است؟

کباب پز تابشی خانگی توسط شرکت های زیادی تولید و روانه بازار می شود. در این بین کباب‌پزهای تولید شده توسط شرکت مهر تابش استیلا کاملاً استاندارد بوده وبر اساس نیاز کاربران طراحی و تولید شده است. در هنگام خرید باید به این نکته دقت داشته باشید که حتماً دستگاهی را خریداری نمایید که دارای نشان استاندارد باشد. در این بین شرکت‌هایی وجود دارند که اقدام به فروش دستگاه های تقلبی در بازار می‌کنند. در هنگام خرید باید به آرم و نشان تابش استیلا دقت شود. مجموعه تابش استیلا به عنوان بهترین تولید کننده کباب پزتابشی خانگی در ایران شناخته می شود.


قیمت کباب پز تابشی خانگی چقدر است؟

قیمت کباب پز تابشی خانگی بر اساس طرح‌ها و مدل های مختلف محاسبه می شود. قیمت کباب پزتابشی خانگی تولید شده در مجموعه مهر تابش استیلا با توجه به قیمت دستگاه های مشابه در بازار کاملاً مقرون‌به‌صرفه و مناسب می باشد. شما می‌توانید برای دریافت آخرین تغییرات قیمت کباب پزتابشی خانگی به‌صورت مستقیم با مجموعه مهر تابش استیلا در تماس بوده و با شماره 09129612918 تماس حاصل فرماید.


 


کباب پز تابشی – آموزش طبخ کباب برگ مجلسی در خانه

کباب پز تابشی که با نام کباب پز خانگی نیز شناخته می‌شود محصول شرکت مهر تابش استیلا است. مهر تابش استیلا مخترع و تولید کننده تخصصی انواع کباب پز تابشی، کباب پز اتوماتیک، کباب پز بدون دود، کباب پز تابشی خانگی بدون دود، کباب پز خانگی، کته پز ریلی، فر پیتزا ریلی، سرخ کن دو سبده و تجهیزات آشپزخانه صنعتی در ایران است.

طبخ کباب برگ مجلسی در خانه به راحتی امکان پذیر است. شاید در نگاه اول طبخ این نوع کباب کمی مشکل باشد اما شما می‌توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن یکی از مجلسی ترین انواع کباب را در خانه طبخ کنید. همان‌طور که میدانید کباب برگ یکی از خاص ترین و قدیمی ترین انواع کباب است که در ایران طبخ می‌شود. به دلیل استفاده از گوشت خالص در این کباب به آن کباب برگ مجلسی یا کباب برگ ممتاز نیز گفته می‌شود.

شما چقدر با طرز تهیه و طبخ کباب برگ مجلسی در خانه آشنایی دارید؟ آیا شما هم فکر می‌کنید طبخ کباب در منزل کار سخت و دشواری است؟ آیا مدام فکر می‌کنید که با بوی کباب و دود آن در خانه مشکل‌ساز است؟ برای بر بین بردن دود کباب چه فکری کرده‌اید؟ با کباب پز تابشی آشنایی دارید؟ آیا می‌دانید کباب پز خانگی چیست؟ برای اینکه پاسخ این سؤالات را پیدا کنید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. در کنار آموزش یکی از خوشمزه ترین و مجلسی ترین کباب ها به شما یکی از بهترین ابزاری پخت کباب یعنی کباب پز تابشی خانگی را نیز معرفی می‌کنیم.

آموزش طبخ کباب برگ مجلسی در خانه با استفاده از کباب پز تابشی خانگی

در این مقاله قصد داریم به شما آموزش طبخ کباب برگ مجلسی در خانه را یاد بدهیم. مواد لازم ارائه شده در این آموزش برای 5 نفر مناسب است. در صورتی که نفرات شما کمتر و یا بیشتر است باید مقدار متناسب به دست بیاورید.

مواد لازم برای طبخ کباب برگ مجلسی در خانه (برای 5 نفر)

گوشت فیله گوسفند یا گوساله: یک کیلوگرم (5 سیخ 180 گرمی کباب برگ مجلسی)
پیاز: یک عدد بزرگ
نمک و فلفل سیاه به میزان لازم
برگ رز ماری یک یا دو عدد بزرگ
روغن زیتون دو قاشق
سرکه قرمز به مقدار کافی
دو حبه سیر
برگ‌بو، میخک و جوز هندی برای مزه دار کردن گوشت به مقدار دلخواه
زعفران آب شده و دم‌کرده نصف استکان
کرده برای مالیدن روی کباب 100 گرم
نکته مهم: در صورتی که می خواهید از پودرهای مخصوص و آماده مزه دار کردن کباب برگ مجلسی استفاده کنید برای هر کیلوگرم گوشت باید یک قاشق مرباخوری از این پودرها استفاده کنید.


ابزارهای مورد نیاز برای طبخ کباب برگ مجلسی در خانه:
کارد مناسب برای برش گوشت
بیف کوب یا کارد با تیغه بزرگ برای کاردی و له کردن گوشت
سیخ مناسب کباب برگ
ظرف برای مزه دار کردن گوشت
کباب پز خانگی (کباب پز تابشی خانگی) بهتر است که از منقل و زغال در آشپزخانه و آپارتمان استفاده نشود.

آموزش طبخ کباب برگ مجلسی در خانهعنوان

آموزش طبخ کباب برگ مجلسی در خانه

آموزش طبخ کباب برگ مجلسی در خانهعنوان

 

موزش طبخ کباب برگ مجلسی در خانه

آموزش طبخ کباب برگ مجلسی در خانه

 

آموزش طبخ کباب برگ مجلسی در خانه

آموزش طبخ کباب برگ مجلسی در خانه

 

آموزش طبخ کباب برگ مجلسی در خانه


مراحل آموزش طبخ کباب برگ مجلسی در خانه به همراه نکات و فوت و فن اصلی


مرحله اول آماده کردن گوشت

گوشت فیله گوسفند و یا گوساله را باید کاردی کنید. یادتان باشد که بهترین گوشت برای کباب برگ گوشت فیله است. این گوشت در کنار ستون فقرات گوسفند و یا گوساله بوده و بسیار نرم و ترد است. اگر از گوشت تازه استفاده می‌کنید بهتر است به مدت 2 الی 3 روز گوشت در یخچال بماند تا تازگی گوشت کمی کاسته شود. در این صورت گوشت شما کمی نرم تر خواهد شد. باید گوشت را خوب بشویید و سپس بگذارید که خشک شود. برای این کار باید حداقل گوشت را 3 الی 5 ساعت در دمای یخچال قرار دهید تا حسابی آبگوشت از آن خارج شده و به اصطلاح گوشت خشک شود.

حال باید گوشت را روی تخته‌گوشت قرار دهید و حسابی آن را بکوبید تا ضخامت آن در حدود نیم سانتی‌متر شود. اگر گوشت شما ضخامت زیادی دارد می‌توانید آن را از وسط و به پهنا به دو قسمت مساوی تقسیم کنید. حال گوشت را به بیف کوب به خوبی بکوبید تا به ضخامت گفته‌شده برسد. عرض گوشت هم باید در حدود 4 انگشت یعنی در حدود 8 الی 10 سانتی‌متر شود. وزن هر سیخ کباب برگ مجلسی در حدود 1810 گرم است. البته نمونه‌های رستورانی تا 120 گرم هم طبخ می‌شوند.

برای اینکه تکه‌های کباب برگ را به خوبی درست کنید باید گوشت کوبیده شده را به قطعات استاندارد تقسیم کنید. به این نکته توجه داشته باشید که آرایش قرار گرفتن گوشت‌های کباب برگ روی سیخ کمی متفاوت و خاص است. برای این کار شما باید در ابتدا 4 انگشت خود را روی گوشت کوبیده شده قرار دهید و یک قسمت از آن را ببرید حال باید سه انگشت خود را قرار دهید و یک قسمت از گوشت کوبیده شده را ببرید. حال باید دو انگشت خود را روی گوشت کوبیده شده قرار دهید و قسمتی از آن را ببرید.
برای اینکه حالت خاص کباب برگ مجلسی را حفظ کنید حال باید تکه‌های دو سانتی از وسط به دو قسمت مساوی تقسیم کنید.

ترتیب قرار گرفتن این تکه‌ها روی سیخ به‌صورت زیر است:

نکته مهم این بخش را باید بعد از مزه دار کردن گوشت انجام دهید: ابتدا باید سیخ را از دوتکه 4 سانتی رد کنید. سپس از دوتکه سه سانتی رد کنید و در مرحله آخر باید سیخ را از یک تکه 2 سانتی رد کنید تا حالت مخصوص کباب برگ را بتوانید تشکیل دهید. آرایش قرارگیری گوشت‌ها روی سیخ باید به شکل (4-4-3-3-2) باشد.


ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

شما می توانید از طریق صفحات اجتمایی ما در اینستاگرام ، و یا با جست جو کردن محصول مورد نظر خود در صفحات نماشا، آپارات و همچنین جست و جو کردن آگهی های تبلیغاتی ما در سایت دیوار، با محصولات ما آشنا شوید.


تماس و خرید محصولات تابش استیلا

شما می‌توانید برای سفارش محصولات تابش استیلا با شماره‌های ارائه شده در همین سایت تماس گرفته و یا از بخش تماس با ما پیام خود را ارسال نمایید.


مرحله دوم مزه دار کردن کباب برگ مجلسی

مهم‌ترین قسمت در طبخ کباب برگ مجلسی در خانه، مزه دار کردن آن است. برای مزه دار کردن گوشت باید از مواد گفته‌شده در بالا استفاده کنید.

  • در ابتدا باید یک برگ بزرگ رز ماری را به همراه آب پیاز رنده شده در داخل یک ظرف قرار دهید. مطمئن باشید که فقط آب پیاز در داخل ظرف برود و تفاله‌های پیاز وارد ظرف نشود.
  • سپس روغن زیتون، سرکه قرمز و کره آب شده را نیز به آن اضافه کنید.
  • برگ بو، میخک، جوز هندی را نیز به این محصول اضافه کنید. جوز هندی طعمی باور نکردنی به کباب برگ مجلسی شما می‌دهد.
  • در ادامه باید دو حبه سیر تازه را رنده کنید و به مخلوط اضافه کنید.
  • سپس باید زعفران آب شده را به این ترکیب اضافه کنید.
  • حال باید تکه‌های گوشت را در این مخلوط قرار دهید و کمی آن‌ها را باهم هم بزنید. مراقب باشید که گوشت‌های له‌شده از هم باز نشوند.
  • گوشت باید در این ظرف به مدت 6 الی 12 ساعت قرار گیرد. درب ظرف را گذاشته و آن را داخل یخچال قرار دهید تا گوشت شما فاسد نشود.

نکته مهم : در این مرحله اصلاً نباید به گوشت نمک بزنید. نمک باعث خشک شدن و سفت شدن گوشت می‌شود و اصلاً نمک را در این مرحله اضافه نکنید.

آموزش طبخ کباب برگ مجلسی در خانه

آموزش طبخ کباب برگ مجلسی در خانه

آموزش طبخ کباب برگ مجلسی در خانه

آموزش طبخ کباب برگ مجلسی در خانه

آموزش طبخ کباب برگ مجلسی در خانه

آموزش طبخ کباب برگ مجلسی در خانه


مرحله سوم به سیخ گرفتن گوشت‌های مزه دار شده

همان‌طور که در مرحله اول به شما آموزش داده شد باید ترکیب خواص کباب برگ مجلسی را در هنگام به سیخ گرفتن رعایت کنید. برای این کار تکه‌های گوشت را روی تخته‌گوشت قرار داده و ترتیب چینش آن‌ها را رعایت کنید. حال یک دست خود را روی گوشت قرار داده و با دست دیگر سیخ را از بین گوشت‌ها رد کنید. تکه‌های گوشت در کباب برگ مجلسی باید به هم چسبیده باشند و فاصله ای بین آن‌ها نباشد.

برای اینکه سیخ راحت تر بین گوشت‌ها حرکت کند می‌توانی آن را قبل از استفاده خیس کنید و بخورید. حال به همین ترتیب سیخ‌های بعدی را نیز آماده کنید. مراقب باشید که گوشت از سیخ‌ها نیفتد. گوشت را به هم نزدیک کنید تا مانع افتادن یکدیگر شوند. دقت کنید که گوشت کوبیده شده ممکن است تکه‌تکه شود پس در هنگام به سیخ گرفتن مراقب باید باشید که همه سیخ همه تیکه‌ها را در بربگیرد.

نکته مهم از سیخ‌های کباب‌کوبیده برای کباب برگ مجلسی استفاده نکنید. عرض سیخ کباب‌کوبیده بیشتر بوده و باعث بر هم خوردن تعادل کباب برگ شما می‌شود. بهتر است از سیخ‌های جوجه‌کباب استفاده کنید که عرض مناسب‌تری دارند. بهترین سیخ برای این کار سیخ‌های استیل هستند که انتقال دمای بیشتری دارند.


از ویدئو های محصولات ما بازدید نمایید

شما می توانید از طریق صفحات اجتمایی ما در اینستاگرام ، و یا با جست جو کردن محصول مورد نظر خود در صفحات نماشا، آپارات و همچنین جست و جو کردن آگهی های تبلیغاتی ما در سایت دیوار، با محصولات ما آشنا شوید.


مرحله چهارم طبخ کباب برگ مجلسی در خانه با استفاده از کباب پز تابشی خانگی

  • در کباب پز تابشی خانگی ارتفاع مناسب برای قرارگیری سیخ‌ها را تنظیم کنید. هرچه که سیخ‌ها به شعله نزدیک‌تر باشند زودتر کباب می‌شوند. بهترین فاصله برای طبخ کباب برگ مجلسی از مشعل‌های تابشی فاصله میانه کباب پز خانگی است.
  • سینی مخصوص آب کباب پز خانگی را پر از آب کنید.
  • حال باید کباب پز تابشی خانگی خود را روشن کنید تا سرامیک‌های سطح ان حسابی گداخته و سرخ شوند.
  • سیخ‌ها را به ترتیب در داخل کباب پز خانگی قرار دهید. بعد از قرار دادن سیخ‌ها به مدت 20 الی 30 ثانیه صبر کنید و سپس سیخ را بچرخانید تا هر دو طرف گوشت‌ها به خوبی خودش را بگیرد.
  • بعد از اینکه دو طرف گوشت‌ها خودش را گرفت سیخ را از کباب پز تابشی خانگی خارج کنید و را قلم مو روی آن مقداری کره آب شده بمالید. سپس به آن نمک یا آب نمک با استفاده از قلم مو اضافه کنید تا گوشت شما مزه دار و چرب و ترد شود.
  • به همین ترتیب تمامی سیخ‌ها را کره آب شده و نمک زده و در داخل کباب پز قرار دهید. حال باید مراقب کباب ها باشید تا توسط کباب پز خانگی ه خوبی پخته شوند. فرایند طبخ کباب برگ مجلسی با استفاده از کباب پز تابشی خانگی در حدود 7 الی 9 دقیقه است. در این مدت باید سیخ‌ها ره به نوبت بچرخانید تا هر دو طرف سیخ‌ها کبابی شود.
  • می‌توانید در حین کباب شدن مقداری دیگر آب زعفران دم‌کرده به سیخ‌ها بزنید تا طعم بهتری به خود بگیرند و عطر و بوی آن در فضا نیز پیچیده شود. هر موقع که حس کردید کباب در حال خشک شدن است می‌توانید این کار را تکرار کنید.
آموزش طبخ کباب برگ مجلسی در خانهعنوان

آموزش طبخ کباب برگ مجلسی در خانه

آموزش طبخ کباب برگ مجلسی در خانهعنوان

آموزش طبخ کباب برگ مجلسی در خانه

آموزش طبخ کباب برگ مجلسی در خانهعنوان

آموزش طبخ کباب برگ مجلسی در خانه


سرو کباب برگ مجلسی در خانه

در کنار کباب شما می‌توانید از گوجه‌فرنگی، هویج و فلفل سبز یا قرمز هم استفاده کنید و آن‌ها را هم کبابی کنید. این مواد خیلی سریع کباب می‌شوند و باید در مراحل پایانی طبخ کباب برگ مجلسی سیخ‌های آن‌ها را در کباب پز خانگی قرار داد.

بعد از اینکه کباب آماده شده بهتر است همراه با برنج آن را سرو کنید. نکته مهم این است که به هیچ عنوان کباب را روی نان از سیخ خارج نکنید چرا که نان خاصیت بالایی در جذب آب و چربی داشته و تمام آب و چربی کباب را در چند ثانیه جذب خود می‌کند. درنتیجه کباب شما خیلی سریع خشک و سفت می‌شود. بهتر است کباب در یک ظرف جداگانه از سیخ گرفته شود و یا روی برنج قرار گیرد.

در کنار بشقاب کباب برگ مجلسی شما می‌توانید انواع سبزیجات تازه، ترشی کلم، پیاز خلال شده، گوجه کباب شده، هویج کبابی و فلفل کبابی قرار دهید. مراقب باشید که مواد کباب شده خیلی سوخته نشوند چرا که در کنار کباب قرار بگیرند ظاهر کباب برگ مجلسی شما را هم خراب می‌کنند.


کباب پز تابشی با برند تابش استیلا حاصل 40 سال تلاش و تجربه مدیران شرکت مهر تابش استیلای اراک می‌باشد. ما بر آنیم این شرکت را چنان متحول کنیم تا با توسعه کارکنان و بهبود مستمر محصولات، خدمات، انعطاف پذیری و افزایش بازدهی ، در شمار معتبرترین و مشهورترین عرضه کنندگان تجهیزات تابشی آشپزخانه‌های صنعتی درآییم.

تمامی محصولات شرکت مهر تابش استیلا دارای 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشند.


معرفی مجموعه تابش استیلا

“ تابش استیلا ” از واحدهای برتر صادراتی استان مرکزی می‌باشد.


شرکت مهر تابش استیلا مخترع، تولیدکننده تخصصی و صادر کننده برتر در زمینه:

  • تجهیزات آشپزخانه صنعتی مانند سیخ شور هگزاگونال، گرم کن صنعتی، کباب پز تابشی اتوماتیک ، خط پخت اتوماتیک ، سیخ گیر اتوماتیک و غیره
  • تجهیزات رستورانی مانند کباب پز سالاماندر ، کباب پز کشویی ، کته پز ریلی و غیره
  • تجهیزات فست فود مانند سرخ کن دو سبده ، فر پیتزا ریلی ، انواع گریل
  •  تجهیزات کباب پز خانگی مانند کباب پز خانگی ، کباب پز خانگی گیربکس دار ، کباب پز خانگی سالاماندر و غیره

در ایران است .


کباب پز تابشی - فر پیتزا ریلی - کته پز ریلی - سیخ گیر اتوماتیک - کباب پز تابشی خانگی


سوالات متداول

کباب پز تابشی خانگی چیست؟

کباب پز تابشی خانگی را می‌توان نمونه کوچک شده کباب‌پزهای تابشی بزرگ نامید. شما می‌توانید این نوع کباب پز خانگی را در محیط آشپزخانه استفاده کنید. این کباب‌پزهای بدون دود بوده و به راحتی می‌تواند در هر نوبت پخت 8 سیخ جوجه و یا 10 سیخ کوبیده را طبخ کند. کباب پز خانگی مخصوص شرکت مهر تابش استیلا است.


آیا کباب پز تابشی در محیط آشپزخانه قابل استفاده است؟

کباب پز تابشی را می‌توان در محیط خانه استفاده کرد. البته برای استفاده از کباب پز خانگی در محیط خانه شما باید مدل‌های خانگی آن را تهیه کنید. به این نکته توجه کنید که دمای ایجادشده در سطح سرامیک‌های کباب پز در حدود 1200 درجه سانتی‌گراد است و در اطراف کباب پز گرما تولیدشده و به همین دلیل باید از دیگر وسایل آشپزخانه و دیوار فاصله داشته باشد. همچنین در بالای کباب پز نیز باید از کابینت استفاده کرد چرا که در درازمدت گرمای ایجادشده باعث آسیب دیدن کابینت می‌شود. بهترین مدل کباب پز خانگی محصول شرکت مهر تابش استیلا است.


کباب پز تابشی بهتر است یا کباب پز زغالی؟

مخترع و تولید کننده تخصصی کباب پز تابشی در ایران شرکت مهر تابش استیلا است. کباب پز خانگی به یکی از بهترین و مهم‌ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی و رستوران‌ها تبدیل‌شده است. تقریباً دیگر کباب‌پزهای زغالی و منقلی در هیچ رستورانی استفاده می‌شود. دود حاصل‌شده از سوختن چربی‌ها و چکه کباب روی زغال ها سرطان زا بوده و این کباب‌پزها دیگر استفاده نمی‌شوند. همچنین با توجه به گسترش شهرنشینی استفاده از کباب تابشی خانگی در خانه ها و آپارتمان ها به دلیل بدون دود بودن آن‌ها بسیار رواج پیدا کرده است. در نتیجه کباب پز زغالی دیگر مورد استفاده عموم مردم نیست.


آیا کباب پز تابشی استاندارد است؟

کباب پز تابشی تولیدشده در شرکت مهر تابش استیلا کاملاً استاندارد بوده و به عنوان شاخص کباب پز خانگی استاندارد شناخته می‌شود. این شرکت موفق به دریافت نشان استاندارد از سازمان ملی استاندارد برای تمامی دستگاه های کباب پز خانگی خود (تمامی مدل‌های خانگی و صنعتی) شده است. همچنین نمونه های صادراتی نیز دارای استانداردهای بین المللی بوده و به عنوان کباب پز خانگی استانداردفروخته می‌شود. در حال حاضر مدل‌های مختلفی از کباب‌پزهای تولیدشده این شرکت در کشورهای مختلف استفاده می‌شوند. با این حال در هنگام خرید کباب پز خانگی استاندارد حتماً دقت کنید که نشان استاندارد اصلی را داشته باشند چرا که امکان بروز حادثه بسیار بالا است. تنها کباب پز خانگی استاندارد در ایران تولیدی شرکت مهر تابش استیلا است.


چه کباب هایی می‌توان در کباب پز تابشی را پخت؟

کباب پز تابشی قابلیت طبخ انواع کباب کوبیده و جوجه کباب را دارد. همچنین انواع کباب های ترکیبی و میکس، برگ و مدل‌های سفارشی نیز در این کباب‌پزها قابل طبخ است. در صورتی که کباب های عریض مانند کباب بناب را در دستور طبخ دارید باید از کباب های عریض استفاده کنید. مجموعه مهر تابش استیلا انواع کباب‌پزها را در مدل‌های عریض و معمولی تولید و روانه بازار می کند. هیچ تفاوتی در عملکرد و ظرفیت طبخ کباب‌پزهای تابشی عریض وجود ندارد و این مدل کباب‌پزها تنها عرض بیشتری داشته و مناسب برای طبخ کباب ها بنابی هستند.


آیا در کباب پز خانگی می‌توان غذای دیگری طبخ کرد؟

کباب پز خانگی توانایی طبخ انواع کباب و جوجه کباب را دارا است. همچنین به دلیل استفاده از شلف توری در این مدل کباب‌پزها شما می‌توانید به راحتی انواع پیتزا، همبرگر، بادمجان کبابی، بلال کبابی، ماهی، کتلت و سیب زمینی کباب و دیگر موارد را طبخ کنید.


قیمت کباب پز تابشی خانگی چقدر است؟

قیمت کباب پز تابشی خانگی بر اساس طرح ها و مدل‌های مختلف محاسبه می‌شود. قیمت کباب پز خانگی تولیدشده در مجموعه مهر تابش استیلا با توجه به قیمت دستگاه های مشابه در بازار کاملاً مقرون‌به‌صرفه و مناسب است. شما می‌توانید برای دریافت آخرین تغییرات قیمت کباب پز خانگی به‌صورت مستقیم با مجموعه مهر تابش استیلا در تماس بوده و با شماره 09129612918 تماس حاصل فرماید.


کباب پز تابشی خانگی | فوت و فن های طبخ کباب کوبیده در خانه

کباب پز تابشی به شما کمک می‌کند که به‌راحتی فرایند طبخ کباب را در منزل انجام دهید. درست کردن کباب کوبیده در منزل همیشه آداب و مراسم مخصوص به خودش را دارد. معمولاً هم بین آشپزها اختلاف پیش می‌آید که کدام یک بهتر از فوت و فن‌های درست کردن کوبیده اطلاع دارند.

آیا شما با فوت و فن‌های کباب درست کردن آشنایی دارید؟ آیا میدانید چطور کباب را ورز دهید؟ آیا می‌توانید کبابی درست کنید که از روی سیخ نریزد؟ در خصوص چکه‌های روغن روی منقل‌ها و سوختن کباب‌ها راهکاری دارید؟ می‌دانید بهترین کباب پز خانگی برای طبخ کباب کدام است؟ آیا با کباب پز تابشی آشنایی دارید؟ برای اینکه پاسخ این سؤالات را پیدا کنید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

در این مقاله ما به شما فوت و فن‌ها و رازهایی از درست کردن کباب کوبید را آموزش می‌دهیم. همچنین به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای طبخ بهتر کباب کوبیده از کباب پز تابشی خانگی استفاده کنید. استفاده از کباب پز خانگی باعث می‌شود که کباب‌های شما یکدست پخته‌شده و دارای طعم و مزه بسیار عالی باشد. با استفاده از این کباب پز خانگی دیگر شاهد کباب‌های سوخته و یا نامرتب نخواهید بود.


استفاده از کباب پز تابشی خانگی | بدون دود

فوت و فن‌های طبخ کباب (طبخ کباب کوبیده در خانه)

کباب کوبیده را می‌توان یکی از 10 غذای خوشمزه ایرانی نامید. این غذا به‌راحتی در تمام نقاط ایران یافت می‌شود که گل سرسبد مجالس است. فرقی نمی‌کند پولدار باشید یا فقیر در موقع عروسی یک بخش از سفره شما باید کباب کوبیده باشد! حال این غذای خوشمزه به خانه‌ها راه پیداکرده است. با استفاده از تجهیزات نوین مانند کباب پز خانگی شما می‌توانید به‌راحتی این غذا را در منزل درست کنید.

البته درست کردن کباب در منزل همیشه کار راحتی نیست! حرفه‌ای‌ها به‌خوبی کباب را روی سیخ‌ها قرار می‌دهند و افراد مبتدی همیشه مقدار زیاد از مخلوط کباب روی زغال و منقل می‌ریزند! حتی دیده‌شده که افرادی برای اینکه کباب رو روی سیخ نگه دارند از نخ استفاده می‌کنند! کباب کوبیده حرفه‌ای درست کردن باعث می‌شود که شما در فامیل فرد مهمی به‌حساب بیایید تا جایی که افراد فامیل نیز ادعا کنند که کباب کوبیده فقط فلانی!

دراین‌بین علاوه بر فوت و فن‌ها شما باید از ابزارهای مناسب هم استفاده کنید. امروزه دیگر منقل‌های زغالی در آپارتمان‌ها پیدا نمی‌شود و بوی بد و دود نامناسب ایجادشده از این منقل‌ها باعث شده است که در آپارتمان‌ها دیگر از این نوع منقل‌ها و باربیکیو ها استفاده نشود. به همین دلیلی شما می‌توانید از کباب پز خانگی که با نام کباب پز تابشی خانگی تولید و روانه بازار شده است استفاده کنید. این کباب پز خانگی به‌راحتی می‌تواند مشکل پخت کباب بدون دود را حل کند و شما حتی می‌توانید در محیط آشپزخانه از آن استفاده کنید!


فوت و فن‌های طبخ کباب (طبخ کباب کوبیده در خانه)

 

حال بهتر است قبل از طبخ کباب به سراغ فوت و فن‌های درست کردن کباب برویم! برای تهیه کباب کوبیده باید از مخلوط گوشت گوسفند و گوشت گوساله استفاده کنید. برای اینکه کباب شما ترد شود باید در هنگام چرخ کردن مقداری گوشت چربی‌دار به آن اضافه کنید اگر از درصد بیشتری گوشت گوسفند استفاده می‌کنید نیازی به‌اضافه کردن گوشت چربی‌دار نیست چراکه گوشت گوسفندی به‌اندازه کافی چربی همراه خود دارد.


اگر از چرخ‌گوشت خانه برای چرخ کردن گوشت استفاده می‌کنید حتماً مخلوط گوشت را دو بار چرخ کنید تا به‌خوبی چرخ شده و نرم و یکدست شود. هرچه گوشت بیشتر چرخ شود ورز دادن کباب راحت‌تر می‌شود. پیاز را نیز بهتر است که چرخ کنید. نسبت چرخ کردن پیاز با گوشت بسیار مهم است.
حال بهتر از به سراغ فوت و فن‌ها برویم. این فوت و فن‌ها برای طبخ کباب کوبیده استفاده می‌شود. فرقی نمی‌کند که شما برای دو نفر کباب کوبیده درست می‌کنید یا برای 30 نفر باید این موارد را رعایت کنید. درصد و مقدار موارد موردنیاز برای طبخ کباب را باید از ابتدا مشخص کنید؛ مثلاً برای 5 نفر یا بیشتر یا کمتر به همین ترتیب باید درصد پیاز و ادویه را هم به مقدار مناسب محاسبه کنید.


ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

شما می توانید از طریق صفحات اجتمایی ما در اینستاگرام ، و یا با جست جو کردن محصول مورد نظر خود در صفحات نماشا، آپارات و همچنین جست و جو کردن آگهی های تبلیغاتی ما در سایت دیوار، با محصولات ما آشنا شوید.

تماس و خرید محصولات تابش استیلا

شما می‌توانید برای سفارش محصولات تابش استیلا با شماره‌های ارائه شده در همین سایت تماس گرفته و یا از بخش تماس با ما پیام خود را ارسال نمایید.

برای راحتی کار می توانید از طریق واتساپ و یا تلگرام با ما در تماس باشید. شما می توانید از قابلیت قرار داده شده در گوشه سمت راست صفحه استفاده کنید.


فوت و فن های طبخ کباب کوبیده در خانه – این فرایند به ترتیب است و باید کارها به ترتیب انجام شوند

  • از گوشت چربی‌دار استفاده کنید ولی این چربی بیش‌ازحد نشود که کباب شما بوی دنبه می‌گیرد. رنگ گوشت چرخ‌کرده نباید به سفیدی بزند! بهترین گوشت گوشت قلوه گاه گوسفندی است.
  • گوشت را با نسبت مناسب مخلوط‌کنید سعی کنید که نسبت گوسفندی بیشتر از گوساله باشد.
  • گوشت را دو یا 3 بار چرخ کنید. این کار باعث می‌شود که گوشت شما حسابی نرم شود.
  • ادویه شامل نمک و فلفل را مقدار کافی و زعفران را به گوشت چرخ‌کرده اضافه کنید.
  • حسابی مخلوط به‌دست‌آمده را ورز دهید. سپس آن را در یک ظرف ریخته و در یخچال قرار دهید. (حداقل 1 ساعت)
  • بعد از یک ساعت پیازها را جداگانه چرخ کنید. بعد از چرخ کردن آب پیاز را بگیرید و دور بریزید. پیاز چرخ شده را در ظرفی جداگانه نگه‌دارید.
  • مخلوط کباب را از یخچال خارج کنید با پیازهای چرخ شده مخلوط‌کنید. حسابی مخلوط را ورز دهید. هرچه بیشتر این مخلوط ورز داده شود کباب شما بهتر و خوشمزه‌تر خواهد شد. حداقل 45 دقیقه مخلوط را ورز دهید.(حتماً از دست استفاده کنید و از همزن و قاشق استفاده نکنید!)
  • حال کباب ورز داده‌شده را به مدت سه ساعت در یخچال قرار دهید و روی ظرف درب آن را قرار دهید یا از یک پلاستیک خوب استفاده کنید و محکم درب آن را پوشش دهید.
  • حال باید گوشت‌های مخلوط شده را به قسمت‌های مناسب تقسیم کنید. معمولاً یک‌مشت از گوشت را جدا رده رو روی سیخ‌ها قرار می‌دهند. در هنگام قرار دادن مخلوط کباب روی سیخ‌ها از انگشت شست و سبابه خود استفاده کنید و ابتدا و انتهای کباب رو کمی بیشتر فشار دهید تا ابتدا و انتهای کباب بسته شود. این کار باعث می‌شود در هنگام کشیدن کباب از روی سیخ کباب باز نشود.
  • فاصله قرار دادن انگشت‌ها روی سیخ کباب را در حدود 1.5 سانتی‌متر در نظر بگیرید.
  • گوشت قرار داده‌شده روی سیخ باید خیلی نازک یا خیلی کلفت باشد و باید یکدست قرار گیرد.
  • برای سیخ گرفتن کباب از سیخ مخصوص کباب کوبیده استفاده بهترین جنس برای این کار سیخ‌های استیل هستند.
  • عرض گوشت روی سیخ باید در حدود 2.5 سانتی‌متر باشد.
  • نکته مهم در طبخ کباب در مرحله بعد از به سیخ گرفتن کباب این است که باید مجدد آن‌ها را در یخچال قرار دهید. سیخ‌های کباب را در یخچال قرار دهید تا به‌خوبی گوشت به سیخ کباب بچسبد و از آن جدا نشود

از ویدئو های محصولات ما بازدید نمایید

شما می توانید از طریق صفحات اجتمایی ما در اینستاگرام ، و یا با جست جو کردن محصول مورد نظر خود در صفحات نماشا، آپارات و همچنین جست و جو کردن آگهی های تبلیغاتی ما در سایت دیوار، با محصولات ما آشنا شوید.


  • کباب‌ها را به‌نوبت از یخچال خارج کنید و در کباب پز خانگی خود قرار دهید. همه سیخ‌ها را باهم خارج نکنید تا دمای سیخ‌ها بالا نرود و گوش روی سیخ‌ها نرم نشود.
  • در هنگام قرار دادن سیخ‌ها در کباب پز تابشی در ابتدا 20 ثانیه یک‌طرف سیخ را در سمت تابش قرار دهید و سپس سیخ را چرخانده و سمت دیگر را نیز به مدت 20 ثانیه در مقابل تابش حرارت قرار دهید تا هر دو طرف سیخ کمی پخته‌شده و خود را بگیرید. این کار باعث می‌شود که کباب از روی سیخ نریزد.
  • به ترتیب تمام سیخ‌های قرار داده‌شده در یخچال را خارج کنید در داخل کباب پز تابشی قرار دهید تا کباب‌های کوبیده آماده شوند.
  • حال باید سیخ‌های گوجه را آماده کنید. گوجه‌ها را به دو قسمت تقسیم کرده و آن‌ها را روی سیخ قرار دهید. مطمئن باشید که گوجه به‌خوبی روی سیخ قرارگرفته باشد چراکه گوجه در هنگام پختن نرم می‌شود و ممکن است از روی سیخ می‌افتد.

فوت و فن های طبخ کباب کوبیده در خانه

نکات مهم در هنگام استفاده از کباب پز تابشی برای طبخ کباب کوبیده در خانه

  • حتماً دقت کنید که سرامیک‌ها به‌صورت یکدست سرخ و گداخته شده باشند.
  • درصورتی‌که از کباب پزتابشی خانگی مدل 99 استفاده می‌کنید بهترین فاصله برای سیخ‌ها تا مشعل تابشی طبقه سوم است. اگر از کباب پزتابشی خانگی مدل گیربکس دار استفاده می‌کنید می‌توانید فاصله کباب تا شعله را تنظیم کنید تا کباب‌ها خیلی سریع نسوزند.
  • حتماً سینی آب کباب پز خانگی را پر از آب کنید و مراقب باشید که آب داخل سینی خشک نشود.
  • حرارت ساطع‌شده از سرامیک‌های تابشی در کباب پز تابشی خانگی بسیار بالا است و در کمتر از 10 دقیقه کباب‌های شما پخته می‌شود. مراقب باشید که کباب‌ها بیشتر در کباب پز خانگی قرار نگیرند چراکه خیلی سریع می‌سوزند.

کباب پز تابشی با برند تابش استیلا حاصل 40 سال تلاش و تجربه مدیران شرکت مهر تابش استیلای اراک می‌باشد. ما بر آنیم این شرکت را چنان متحول کنیم تا با توسعه کارکنان و بهبود مستمر محصولات، خدمات، انعطاف پذیری و افزایش بازدهی ، در شمار معتبرترین و مشهورترین عرضه کنندگان تجهیزات تابشی آشپزخانه‌های صنعتی درآییم.

شما می تونید با مطالعه مقاله کباب پز تابشی چیست نسبت به این محصول اطلاعات کامل را به دست بیاورید و در صورت تمایل کاتالوگ محصولات ما را مشاهده نمایید .

تمامی محصولات شرکت مهر تابش استیلا دارای 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشند.


معرفی مجموعه تابش استیلا

“ تابش استیلا ” از واحدهای برتر صادراتی استان مرکزی می‌باشد.


شرکت مهر تابش استیلا مخترع، تولیدکننده تخصصی و صادر کننده برتر در زمینه:

  • تجهیزات آشپزخانه صنعتی مانند سیخ شور هگزاگونال، گرم کن صنعتی، کباب پز تابشی اتوماتیک ، خط پخت اتوماتیک ، سیخ گیر اتوماتیک و غیره
  • تجهیزات رستورانی مانند کباب پز سالاماندر ، کباب پز کشویی ، کته پز ریلی و غیره
  • تجهیزات فست فود مانند سرخ کن دو سبده ، فر پیتزا ریلی ، انواع گریل
  •  تجهیزات کباب پز خانگی مانند کباب پز خانگی ، کباب پز خانگی گیربکس دار ، کباب پز خانگی سالاماندر و غیره

در ایران است .


 

سؤالات متداول در خصوص استفاده و خرید کباب پز تابشی خانگی

کباب پز تابشی خانگی چیست؟

کباب پز تابشی خانگی را می‌توان نمونه کوچک‌شده کباب پزهای تابشی بزرگ نامید. شما می‌توانید این نوع کباب پز خانگی را در محیط آشپزخانه استفاده کنید. این کباب پزهای بدون دود بوده و به‌راحتی می‌تواند در هر نوبت پخت 8 سیخ جوجه و یا 10 سیخ کوبیده را طبخ کند. کباب پز تابشی خانگی مخصوص شرکت مهر تابش استیلا است.


آیا کباب پز تابشی در محیط آشپزخانه قابل‌استفاده است؟

کباب پزتابشی را می‌توان در محیط خانه استفاده کرد. البته برای استفاده از کباب پز تابشی در محیط خانه شما باید مدل‌های خانگی آن را تهیه کنید. به این نکته توجه کنید که دمای ایجادشده در سطح سرامیک‌های کباب پز در حدود 1200 درجه سانتی‌گراد است و در اطراف کباب پز گرما تولیدشده و به همین دلیل باید از دیگر وسایل آشپزخانه و دیوار فاصله داشته باشد. همچنین در بالای کباب پز نیز باید از کابینت استفاده کرد چراکه در درازمدت گرمای ایجادشده باعث آسیب دیدن کابینت می‌شود. بهترین مدل کباب پزتابشی خانگی محصول شرکت مهر تابش استیلا است.


کباب پز تابشی بهتر است یا کباب پز زغالی؟

مخترع و تولیدکننده تخصصی کباب پز تابشی در ایران شرکت مهر تابش استیلا است. کباب پزتابشی به یکی از بهترین و مهم‌ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی و رستوران‌ها تبدیل‌شده است. تقریباً دیگر کباب پزهای زغالی و منقلی در هیچ رستورانی استفاده می‌شود. دود حاصل‌شده از سوختن چربی‌ها و چکه کباب روی زغال‌ها سرطان‌زا بوده و این کباب‌پزها دیگر استفاده نمی‌شوند. همچنین با توجه به گسترش شهرنشینی استفاده از کباب تابشی خانگی در خانه‌ها و آپارتمان‌ها به دلیل بدون دود بودن آن‌ها بسیار رواج پیداکرده است. درنتیجه کباب پز زغالی دیگر مورداستفاده عموم مردم نیست.


آیا در کباب پز تابشی خانگی می‌توان غذای دیگری طبخ کرد؟

کباب پز تابشی خانگی توانایی طبخ انواع کباب و جوجه‌کباب را دارا است. همچنین به دلیل استفاده از شلف توری در این مدل کباب‌پزها شما می‌توانید به‌راحتی انواع پیتزا، همبرگر، بادمجان کبابی، بلال کبابی، ماهی، کتلت و سیب‌زمینی کباب و دیگر موارد را طبخ کنید.


بهترین مدل کباب پز تابشی خانگی در ایران کدام است؟

بهترین مدل کباب پز تابشی خانگی در ایران کباب پزتابشی خانگی تولیدشده در شرکت مهر تابش استیلا استاندارد بوده و در حال حاضر بهترین مدل کباب پزتابشی خانگی در ایران به شمار می‌رود. مجموعه مهر تابش استیلا کباب پزهای خانگی خود را در دو مدل مختلف تولید و روانه بازار می‌کند که شما می‌توانید با تهیه هرکدام از آن‌ها به‌راحتی تمام نیازهای خود در زمینه طبخ انواع کباب و جوجه‌کباب را برطرف کنید. بهترین مدل کباب پز خانگی در ایران محصولات مهر تابش استیلا است.


بهترین تولیدکننده کباب پز بدون دود خانگی در ایران کدام شرکت است؟

کباب پز بدون دود خانگی یکی از مهم‌ترین محصولات شرکت مهر تابش استیلا است. کباب پز بدون دود خانگی تولیدشده در این مجموعه کامل استاندارد بوده و قابلیت فعالیت با گاز شهری و گاز LPG را دارا است.


قیمت کباب پز تابشی خانگی چقدر است؟

قیمت کباب پز تابشی خانگی بر اساس طرح‌ها و مدل‌های مختلف محاسبه می‌شود. قیمت کباب پزتابشی خانگی تولیدشده در مجموعه مهر تابش استیلا با توجه به قیمت دستگاه‌های مشابه در بازار کاملاً مقرون‌به‌صرفه و مناسب است. شما می‌توانید برای دریافت آخرین تغییرات قیمت کباب پزتابشی خانگی به‌صورت مستقیم با مجموعه مهر تابش استیلا در تماس بوده و با شماره 09129612918 تماس حاصل فرماید.


کباب پز تابشی | سوالات مهم در خصوص خرید کباب پز محصول مهر تابش استیلا

کباب پز تابشی محصول شرکت مهر تابش استیلا است .تابش استیلا به‌عنوان یکی از بزرگ ‌ترین مجموعه‌های تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی ، انواع کباب پز تابشی ، کباب پز تابشی اتوماتیک ، کباب پز بدون دود ، کباب پز تابشی خانگی بدون دود ، کباب پز خانگی ، کته پز ریلی ، فر پیتزا ریلی ، سرخ کن دو سبده و غیره در نظر دارد با ارائه مجموعه مقالاتی در خصوص رستوران داری، به همکاران خود در این صنعت کمک کند.

سوالات متداول در هنگام خرید کباب پز تابشی

در این مقاله قرار است به تعدادی از سوالات شما مشتریان گرامی پاسخ دهیم . این سوالات شاید دغدغه ذهنی بسیاری از خریداران باشد که در اینترنت جوابی برای آنها وجود ندارد. شما می توانید با مطالعه این سوالات به راحتی نسبت به خرید کباب پز تابشی خود اقدام کنید. این نکته را به یاد داشته باشید که خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی می تواند گام مهمی در جلب رضایت مشتری داشته باشد و شما می توانید با خرید تجهیزات ایرانی هم از خدمات پس از فروش مناسب بهره مند شوید و هم گارانتی معتبری را دریافت کنید.

کباب پز تابشی چیست؟

کباب پز تابشی را می توان یکی از جدیدترین ابداعات و اختراعات در زمینه طبخ و پخت کباب دانست. استفاده از این نوع کباب پز ها باعث شده است که روند طبخ و سرعت طبخ انواع کباب بیشتر شود. همچنین با استفاده از این نوع کباب پز ها دیگر ما شاهد کباب های سوخته و یا نپخته نخواهیم بود. کباب پزهای تابشی با استفاده از فرایند تابش انرژی گرمایی و ساطع کردن حرارت روی سطح کباب ها اقدام به طبخ آن‌ها می کند. امروزه انواع کباب پزهای تابشی در ایران تولید می شود. کباب پز تابشی اختراع و محصول شرکت مهر تابش استیلا بوده ولی امروزه توسط شرکت های زیادی تولید و به فروش می رسد.


مهر تابش استیلا - مخترع و تولید کننده تخصصی کباب پز تابشی در ایران

 


سوالات متداول در خصوص خرید کباب پز تابشی

آیا کباب پز تابشی و استفاده از آن بی ضرر است؟

کباب پز تابشی نه تنها بی ضرر بوده که بدون بود و بدون دود نیز می باشد. به دلیل تابش حرارت از بالا روی سطح کباب ها به این نوع کباب پز ها لقب کباب پز تابشی داده است. در این نوع کباب پز ها سرامیک ها به قدری داغ می شوند که حرارت را به سمت کباب ها پرتاب می کنند. در این حالت دمای سطح سرامیک ها به 1200 درجه سانتی‌گراد می رسد. در این نوع کباب پز ها خبری از استفاده از تابش های فرابنفش و تابش های مضر نیست.


کباب پز تابشی خانگی چیست؟

کباب پز تابشی خانگی را می توان نمونه کوچک شده کباب پز های تابشی بزرگ نامید. شما می‌توانید این نوع کباب پز خانگی را در محیط آشپزخانه استفاده کنید. این کباب پزهای بدون دود بوده و به راحتی می‌تواند در هر نوبت پخت 8 سیخ جوجه و یا 10 سیخ کوبیده را طبخ کند. کباب پز تابشی خانگی مخصوص شرکت مهر تابش استیلا است.


کباب پز خانگی چیست؟

کباب پز خانگی یا همان کباب پز تابشی خانگی را می توان نمونه کوچک شده کباب پز های تابشی بزرگ نامید. شما می‌توانید این نوع کباب پز خانگی را در محیط آشپزخانه استفاده کنید. این کباب پز خانگی بدون دود بوده و به راحتی می‌تواند در هر نوبت پخ 8 سیخ جوجه و یا 10 سیخ کوبیده را طبخ کند. کباب پز خانگی که با نام کباب پز تابشی خانگی نیز شناخته میشود، مخصوص شرکت مهر تابش استیلا است.


ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

شما می توانید از طریق صفحات اجتمایی ما در اینستاگرام ، و یا با جست جو کردن محصول مورد نظر خود در صفحات نماشا، آپارات و همچنین جست و جو کردن آگهی های تبلیغاتی ما در سایت دیوار، با محصولات ما آشنا شوید.


تماس و خرید محصولات تابش استیلا

شما می‌توانید برای سفارش محصولات تابش استیلا با شماره‌های ارائه شده در همین سایت تماس گرفته و یا از بخش تماس با ما پیام خود را ارسال نمایید.


کباب پزتابشی خانگی بدون دود چیست؟

کباب پزتابشی خانگی بدون دود همان کباب پز خانگی ( کباب پزتابشی خانگی محصول مهر تابش استیلا) است. این کباب پز ها به این دلیل بدون دود هستند چرا که شعله از بالا روی سطح گوشت ها تابیده می‌شود و در نتیجه اشک کباب و چربی های آن به سمت پایین و سینی آب کباب چکه می کند. در نتیجه روی شعله ها چیزی چکه نمی‌کند که باعث سوختن و ایجاد دود و بوی نامطبوع شود. کباب پزتابشی خانگی بدون دود در واقع 100 درصد بدون دود است.


آیا کباب پزتابشی در محیط آشپزخانه قابل استفاده است؟

کباب پزتابشی را می توان در محیط خانه استفاده کرد. البته برای استفاده از کباب پزتابشی در محیط خانه شما باید مدل های خانگی آن را تهیه کنید. به این نکته توجه کنید که دمای ایجاد شده در سطح سرامیک های کباب پز در حدود 1200 درجه سانتی‌گراد است و در اطراف کباب پز گرما تولید شده و به همین دلیل باید از دیگر وسایل آشپزخانه و دیوار فاصله داشته باشد. همچنین در بالای کباب پز نیز باید از کابینت استفاده کرد چرا که در دراز مدت گرمای ایجاد شده باعث آسیب دیدن کابینت می شود. این مدل کباب پز ها محصول شرکت مهر تابش استیلا هستند.


کباب پز تابشی بهتر است یا کباب پز زغالی؟

کباب پزتابشی به یکی از بهترین و مهم‌ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی و رستوران ها تبدیل شده است. تقریباً دیگر کباب پز های زغالی و منقلی در هیچ رستورانی استفاده می شود. دود حاصل شده از سوختن چربی ها و چکه کباب روی زغال ها سرطان زا بوده و این کباب پز ها دیگر استفاده نمی‌شوند. همچنین با توجه به گسترش شهرنشینی استفاده از کباب تابشی خانگی در خانه ها و آپارتمان ها به دلیل بدون دود بودن آن‌ها بسیار رواج پیدا کرده است. در نتیجه کباب پز زغالی دیگر مورد استفاده عموم مردم نیست.شرکت مهر تابش استیلا به عنوان مخترع و تولید کننده تخصصی کباب پزتابشی در ایران شناخته می شود.


از ویدئو های محصولات ما بازدید نمایید

شما می توانید از طریق صفحات اجتمایی ما در اینستاگرام ، و یا با جست جو کردن محصول مورد نظر خود در صفحات نماشا، آپارات و همچنین جست و جو کردن آگهی های تبلیغاتی ما در سایت دیوار، با محصولات ما آشنا شوید.


بهترین مدل کباب پزتابشی برای باغ و باشگاه چیست؟

کباب پزتابشی خانگی قابلیت استفاده در باغ را دارد. البته اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که میهمانی های بزرگ برپا می کنید و یا ظرفیت طبخ بالاتری را می خواهید داشته باشید باید کباب پز تابشی رومیزی 10 سیخ (مدل آسانسوری) را تهیه کنید. این کباب پز برای باغ ها و مراکزی که در هر وعده غذایی نیاز به حداکثر 100 سیخ کباب دارند بسیار مناسب و کافی است. شما می‌توانید مدل استاندارد و اصلی آن را از شرکت مهر تابش استیلا تهیه کنید. این مدل بهترین مدل کباب پز تابشی برای باغ و باشگاه است.


آیا از گاز LPG می توان در کباب پزتابشی خانگی استفاده کرد؟

کباب پزتابشی خانگی توانایی کار با گاز شهری و گاز LPG را دارد. برای استفاده از گاز LPG شما باید از رگلاتور مخصوص گاز LPG استفاده کنید. کباب پزتابشی خانگی را می‌توانید در آشپزخانه، باغ و ویلا استفاده کنید تمام مدل های کباب پزتابشی خانگی قابلیت کار با گاز LPG را دارند. این کباب پز محصول شرکت مهر تابش استیلا است.


بهترین کباب پز تابشی برای ویلا چیست؟

کباب پزتابشی خانگی 10 سیخ و 8 محصول مهر تابش استیلا بهترین مدل کباب پز تابشی برای استفاده در ویلا ها می باشند. شما می توانید از مدل از کباب پز ها را تهیه و از آن‌ها در ویلای خود استفاده کنید. نکته جالب در خصوص این کباب پز ها ابعاد کوچک و مناسب آن است که به راحتی حتی در صندوق عقب خودرو نیز جا می شوند. همچنین شما می توانید در هنگام خرید و یا سفارش این مدل کباب ها اعلام کنید که با گاز LPG نیز قابلیت کار داشته باشند تا رگلاتور مناسب روی آن‌ها نصب و تعبیه شود.


بهترین کباب پز تابشی زیر 2 میلیون تومان کدام است؟

کباب پز تابشی تولید شده در شرکت مهر تابش استیلا به عنوان مخترع و تولید کننده تخصصی این کباب پز ها، انواع مختلفی دارد. مدل های مختلف کباب پزتابشی قیمت های متفاوتی دارند. قیمت کباب پزهای تابشی بر اساس ظرفیت و مدل آن تعیین می شود. بهترین کباب پز تابشی زیر 2 میلیون کباب پزتابشی خانگی محصول مهر تابش استیلا است. مدل های مختلف کباب پزتابشی خانگی ( مدل TS99 و مدل گیربکس دار ) دارای بهترین قیمت ها بوده و شما می توانید با هزینه ای کمتر از 2 میلیون تومان یکی از مدل های کباب پزتابشی خانگی را تهیه کنید (قیمت ها بر اساس تاریخ نگارش این مطلب تهیه شده است).


کباب پز تابشی با برند تابش استیلا حاصل 40 سال تلاش و تجربه مدیران شرکت مهر تابش استیلای اراک می‌باشد. ما بر آنیم این شرکت را چنان متحول کنیم تا با توسعه کارکنان و بهبود مستمر محصولات، خدمات، انعطاف پذیری و افزایش بازدهی ، در شمار معتبرترین و مشهورترین عرضه کنندگان تجهیزات تابشی آشپزخانه‌های صنعتی درآییم.

شما می تونید با مطالعه مقاله کباب پز تابشی چیست نسبت به این محصول اطلاعات کامل را به دست بیاورید و در صورت تمایل کاتالوگ محصولات ما را مشاهده نمایید .

تمامی محصولات شرکت مهر تابش استیلا دارای 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشند.


معرفی مجموعه تابش استیلا

“ تابش استیلا ” از واحدهای برتر صادراتی استان مرکزی می‌باشد.


شرکت مهر تابش استیلا مخترع، تولیدکننده تخصصی و صادر کننده برتر در زمینه:

  • تجهیزات آشپزخانه صنعتی مانند سیخ شور هگزاگونال، گرم کن صنعتی، کباب پز اتوماتیک ، خط پخت اتوماتیک ، سیخ گیر اتوماتیک و غیره
  • تجهیزات رستورانی مانند کباب پز سالاماندر ، کباب پز کشویی ، کته پز ریلی و غیره
  • تجهیزات فست فود مانند سرخ کن دو سبده ، فر پیتزا ریلی ، انواع گریل
  •  تجهیزات کباب پز خانگی مانند کباب پز خانگی ، کباب پز خانگی گیربکس دار ، کباب پز خانگی سالاماندر و غیره

در ایران است .


معرفی شرکت مهر تابش استیلا

 تابش استیلا ” از واحدهای برتر صادراتی استان مرکزی می‌باشد. کباب پز تولید شده در این مجموعه به یکی از مطرح ترین مدل های کباب پز در رستوران ها آشپزخانه های صنعتی ایران تبدیل شده است. شرکت مهر تابش استیلا با 40 سال سابقه و مخترع تجهیزات تابشی شامل : کباب پز اتوماتیک ، کباب پز سالاماندر ، کباب پز کشویی ، فر پیتزا ریلی ، کته پز ریلی ، کباب پز خانگی  ، سرخ کن دو سبده ، سیخ شور هگزاگونال و سیخ گیر اتوماتیک در ایران است. این شرکت به عنوان یک شرکت پیشتاز در زمینه تولید تجهیزات آشپزخانه در ایران فعالیت می کند و توانسته است با تکیه بر دانش و تجربه مهندسین خود، محصولات و تجهیزات آشپزخانه های صنعتی تولیدی خود را به کشور های دیگر صادر کند.


منبع : سایت کباب پز تابشی 


13نکته در تمیز کردن رستوران – تابش استیلا تولید کننده کباب پز تابشی

تمیز کردن رستوران در دوران کرونا یکی از مهم‌ترین بخش‌ها است. این فرایند تحت عنوان نکات رستوران داری و مقالات مختلف ممکن است به گوش شما خورده باشد؛اما آیا تابه‌حال به اهمیت این موضوع برای جلب رضایت مشتری رستوران پی برده‌اید.درواقع هر چه رستوران شما تمیزتر باشد باعث افزایش مشتری رستوران می‌شود. این افزایش به معنی افزایش فروش رستوران و درآمد و سود بیشتر خواهد بود.بااین‌حال رستوران‌داران زیادی هستند که هنوز به این نکته مهم اهمیت نمی‌دهند. در دورانی که اغلب افراد جامعه به دلیل ترس از بیماری کرونا به رستوران‌ها مراجعه نمی‌کنند یکی از راه‌های مهم در افزایش مشتری رستوران رعایت نکات بهداشتی در تمیز کردن رستوران است.کباب پز تابشی به عنوان یک کباب پز بدون دود توانسته است به خوبی توجه مالکان رستوران ها، تالار ها و هتل ها را به خود جلب کند. مجموعه مهر تابش استیلا به عنوان مخترع و تولید کننده این نوع کباب پزشناخته می شود. این مجموعه در راستای جلب رضایت مشتریان خود اقدام به تولید کباب پز خانگی تحت عنوان کباب پز بدون دود خانگی کرده است. کباب پز تابشی خانگی در مدت زمان کوتاهی با استقبال خریداران مواجه شده است .

13نکته در تمیز کردن رستوران – تابش استیلا مخترع و تولید کننده انواع کباب پز تابشی

فرایند تمیز کردن رستوران با استفاده از نکات بهداشتی

علاوه بر شستن دست‌ها و ضدعفونی کردن سطوح، نکات و موارد مهم زیادی هستند که باید به‌عنوان کارت رستوران داری آن‌ها را رعایت کرد. این نکته باید در تمامی رستوران‌ها و سالن‌های غذاخوری در سطح کشور اجرا شوند. با رعایت این نکات می‌توان امید وارد بود که حتی با ادامه شیوع بیماری کرونا کسب‌وکار شما تعطیل شود.
این نکات به‌عنوان مهم‌ترین نکات رستوران داری باعث می‌شود که نظر مشتریان شما جلب شده و شما بتونید به‌راحتی رضایت مشتریان رستوران را جلب کنید. در این مقاله 14 نکته وجود دارد که با رعایت آن‌ها شما می‌توانید به‌راحتی ضمن جلب رضایت مشتری رستوران، اقدام به افزایش مشتری رستوران و افزایش فروش رستوران خود کنید.

13نکته در تمیز کردن رستوران – تابش استیلا تولید کننده کباب پز تابشی

13نکته در تمیز کردن رستوران – تابش استیلا تولید کننده کباب پز تابشی

13 مورد از نکات رستوران داری مهم در تمیز کردن رستوران

ویروس کرونا به‌راحتی از بین می‌رود

هرچه قدر که کرونا ویروس بی‌رحم و همه‌گیر باشد به همان اندازه هم از بین بردن آن راحت است. در حال حاضر یکی از بهترین راه‌ها برای از بین بردن ویروس کرونا شستن دست‌ها و ضدعفونی کردن میزها و صندلی و محیط رستوران است. درواقع همان فرآیند تمیز کردن رستوران اگر کمی با دقت و زمان بیشتری انجام شود می‌تواند به‌راحتی کرونا ویروس را از بین ببرد.


مراقبت از پوست دست کارکنان

هیچ‌چیز مانند زخم روی دست برای کارکنان رستوران‌ها ناخوشایند نیست. علاوه با ظاهر نه‌چندان مناسب آن این زخم‌ها باعث می‌شود که مواد ضدعفونی‌کننده و ویروس‌ها از طریق زخم پوستی وارد بدن شوند. در انجام فرآیند تمیز کردن رستوران بهتر است مراقب دستان و پوست خود نیز باشید. استفاده از صابون‌های دارای گلیسیرین و همچنین مرطوب‌کننده ها می‌تواند به‌خوبی این مشکل را برطرف کند. دستان تمیز و سالم شما به‌راحتی باعث افزایش مشتری رستوران و افزایش فروش رستوران می‌شود.


مراقب دمای آب باشید

فقط دمای آب جوش می‌تواند کرونا ویروس را از بین ببرد. پس به این نکته توجه کنید که آب داغ برای شستن میزها و صندلی و ها و کف سالن خیلی کارآمد نیست. همچنین استفاده از آب داغ برای شستن ظرف‌ها هم تأثیری روی کرونا ویروس ندارد. استفاده از آب داغ یا آب خیلی سرد می‌تواند آسیب‌های جدی به پوست و دستان کارکنان وارد کند. بهتر است در فرآیند تمیز کردن رستوران به‌جای آب داغ از محلول‌های ضدعفونی‌کننده استفاده کنید.


ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

شما می توانید از طریق صفحات اجتمایی ما در اینستاگرام ، و یا با جست جو کردن محصول مورد نظر خود در صفحات نماشا، آپارات و همچنین جست و جو کردن آگهی های تبلیغاتی ما در سایت دیوار، با محصولات ما آشنا شوید.

تماس و خرید محصولات تابش استیلا

شما می‌توانید برای سفارش محصولات تابش استیلا با شماره‌های ارائه شده در همین سایت تماس گرفته و یا از بخش تماس با ما پیام خود را ارسال نمایید.

برای راحتی کار می توانید از طریق واتساپ و یا تلگرام با ما در تماس باشید. شما می توانید از قابلیت قرار داده شده در گوشه سمت راست صفحه استفاده کنید.

.

نکات رستوران داری = تمیز کردن رستوران و جلب رضایت مشتری رستوران باعث افزایش مشتری رستوران و افزایش فروش رستوران می شود.

خشک‌کردن سطوح

تنها شستن و ضدعفونی کردن سطوح کافی نیست. شما باید بخش‌هایی که ضدعفونی شده‌اند و یا شسته شدن را به‌خوبی خشک‌کنید. مهم‌ترین نکته در این فرایند، خشک‌کردن دست‌ها است. دست مرطوب محیطی عالی برای رشد باکتری‌ها و ویروس‌ها است. بهتر است از انواع دستمال‌کاغذی مناسب برای خشک‌کردن دست‌ها استفاده کنید. به‌هیچ‌عنوان خشک‌کردن دست‌ها بالباس و پیشبند پیشنهاد نمی‌شود چراکه این لباس‌ها مملو از انواع ویروس‌ها و میکروب‌ها هستند.


از خشک‌کن‌های برقی استفاده نکنید.

خشک‌کن‌های برقی به دلیل استفاده از جریان هوای گرم برای خشک‌کردن دست‌ها می‌توانند باعث پخش شدن ویروس‌ها و میکروب‌ها در سطح هوا و اطراف اتاق کنند. اگر در شرایط عادی باشید این موارد مشکلی ایجاد نمی‌کند اما در زمان شیوع ویروس کرونا اصلاً و ابداً نباید از خشک‌کن‌های برقی استفاده کنید.


ضدعفونی‌کننده‌ها جای صابون را نمی‌گیرند.

مهم‌ترین نکته در فرایند تمیز کردن رستوران این است که به‌هیچ‌عنوان از مواد ضدعفونی‌کننده به‌جای صابون استفاده نکنید. درواقع ماهیت این مواد این است که روی سطوح تمیز و خشک استفاده شوند تا ویروس‌ها و میکروب‌های باقی‌مانده را از بین ببرند. درصورتی‌که دست شما به‌وضوح کثیف باشد استفاده از مواد ضدعفونی‌کننده تأثیری در آن نخواهد داشت. شما باید ابتدا خاک و چربی‌های روی دست خود را با صابون شسته و سپس برای ضدعفونی کردن از این مواد استفاده کنید.


13نکته در تمیز کردن رستوران – تابش استیلا تولید کننده کباب پز تابشی

13نکته در تمیز کردن رستوران – تابش استیلا تولید کننده کباب پز تابشی

13نکته در تمیز کردن رستوران – تابش استیلا تولید کننده کباب پز تابشی

13نکته در تمیز کردن رستوران – تابش استیلا تولید کننده کباب پز تابشی

13نکته در تمیز کردن رستوران – تابش استیلا تولید کننده کباب پز تابشی

13نکته در تمیز کردن رستوران – تابش استیلا تولید کننده کباب پز تابشی

رضایت مشتری رستوران = افزایش مشتری رستوران = افزایش فروش رستوران

استفاده از الکل به‌عنوان ضدعفونی‌کننده

اغلب رستوران‌ها برای انجام فرایند تمیز کردن رستوران خود از مواد ضدعفونی‌کننده ترکیب‌شده با آب مانند وایتکس و یا محلول شوینده ها استفاده می کنند. این مواد اصلاً جزء مواد ضدعفونی‌کننده به شمار نمی‌آیند. بر اساس تحقیقات صورت گرفته بهترین ماده برای از بین بردن کرونا ویروس به‌عنوان ضدعفونی‌کننده الکل است. درصد الکل باید بیش از 60% باشد. همواره از الکل 60% به بالا به‌عنوان بهترین و مؤثرترین ماده ضدعفونی‌کننده در نکات رستوران داری یادشده و باعث جلب رضایت مشتری رستوران می‌شود.


مراقب دستکش‌های خود باشید.

در حالت عادی استفاده از دستکش‌ها می‌تواند باعث محافظت شما در برابر آلودگی‌های شدید شود. بااین‌حال استفاده از دستکش می‌تواند یک حس امنیت کاذب ایجاد کنند. سطوح دستکش نیز می‌تواند باعث انتقال ویروس شود. همچنین استفاده طولانی‌مدت از دستکش باعث تعریق دستان شده و محیط مناسبی را برای رشد باکتری‌ها ویروس‌ها به وجود می‌آورد. از دستکش فقط باید برای برخی کارهای پرخطر استفاده شود.


دستکش‌ها را می‌توان تمیز کرد.

مهم‌ترین در نکته در استفاده از دستکش‌ها این است که می‌توان آن‌ها را شست و تمیز کرد. همچنین باید بعد از شستن و خشک شدن دستکش‌ها در هر نوبت استفاده آن‌ها را با الکل 60% به‌خوبی ضدعفونی کرد. به‌هیچ‌عنوان از محلول‌های دست‌ساز و آب وایتکس برای ضدعفونی کردن دستکش‌ها استفاده نکنید. درصورتی‌که دستکش پاره شده است و یا پلاستیکی است باید بعد از مصرف دور انداخته شود.


از ویدئو های محصولات ما بازدید نمایید

شما می توانید از طریق صفحات اجتمایی ما در اینستاگرام ، و یا با جست جو کردن محصول مورد نظر خود در صفحات نماشا، آپارات و همچنین جست و جو کردن آگهی های تبلیغاتی ما در سایت دیوار، با محصولات ما آشنا شوید.

جلب رضایت مشتری رستوران در دوران کرونا

در فرآیند تمیز کردن رستوران ابزارهای خود را عوض کنید.

با توجه به شیوع کرونا ویروس، فرآیند تمیز کردن رستوران‌ها تغییر کرده است. استفاده از مواد ضدعفونی‌کننده به‌عنوان تمیزکننده رشد زیادی داشته است. دراین‌بین رستوران‌ها نیز باید برخی ابزارهای خود را تغییر دهند. مهم‌ترین این ابزارها پارچه‌های تمیزکننده است؛ و به‌جای استفاده چندباره و شست پارچه‌ها بهتر است که از پارچه‌های یک‌بارمصرف استفاده شود تا در هر بار تمیزکاری پارچه آلوده دور انداخته‌شده و مانع انتشار بیشتر ویروس نشود.


دست زدن به کارتن‌ها و جعبه‌های مقوایی

طبق بررسی‌های انجام‌شده کاغذ و مقوا محیط مناسبی برای رشد کرونا ویروس نیست بااین‌حال بهتر است که با رعایت نکات بهداشتی از کارتن‌ها و جعبه‌های غذا استفاده شود. این نکته برای فست فود بسیار مهم است. درصورتی‌که از جعبه‌های کاغذی برای سرو غذای خود استفاده می‌کنند بهتر است آن‌ها را در محیطی تمیز نگه‌داری کنند در هنگام استفاده هم بهتر است که دست‌ها ضدعفونی شوند. مشتری با مشاهده کارتن‌ها و بسته‌بندی‌های مناسب بیشتر به رستوران شما اعتماد کرده و همین امر برای افزایش فروش رستوران می‌شود.


13نکته در تمیز کردن رستوران – تابش استیلا تولید کننده کباب پز تابشی

13نکته در تمیز کردن رستوران – تابش استیلا تولید کننده کباب پز تابشی

13نکته در تمیز کردن رستوران – تابش استیلا تولید کننده کباب پز تابشی

13نکته در تمیز کردن رستوران – تابش استیلا تولید کننده کباب پز تابشی

13نکته در تمیز کردن رستوران – تابش استیلا تولید کننده کباب پز تابشی

13نکته در تمیز کردن رستوران – تابش استیلا تولید کننده کباب پز تابشی

نکات رستوران داری در تمیز کردن رستوران در دوران کرونا

عدم استفاده از اتاق‌های استراحت

اغلب رستوران‌ها و سالن‌های غذاخوری برای استراحت کارکنان خود اتاقی را به‌عنوان اتاق‌های استراحت در نظر می‌گیرند. درصورتی‌که می‌خواهید از این اتاق‌ها استفاده کنید باید محیط آن را به‌خوبی ضدعفونی کنید. میزها و صندلی‌های نزدیک به هم را از این اتاق‌ها خارج کنید. زمان استفاده از اتاق استراحت را در طول روز پخش‌کنید تا کارکنان با رعایت فاصله اجتماعی از این اتاق‌ها استفاده کنند.


میزها و صندلی‌ها ظروف را مقابل مشتری تمیز کنید.

در فرایند تمیز کردن رستوران بهتر است که میزها و صندلی‌ها در مقابل چشمان مشتری تمیز و ضدعفونی شوند تا اطمینان مشتری به‌راحتی جذب شود. این کار باید جلب رضایت مشتری رستوران می‌شود. مناطق پرخطر که بیشتر توسط مشتری لمس می‌شوند مانند دستگاه‌های کارت‌خوان نیز باید در مقابل چشمان مشتری به‌صورت مداوم ضدعفونی شوند.


کباب پز تابشی با برند تابش استیلا حاصل 40 سال تلاش و تجربه مدیران شرکت مهر تابش استیلای اراک می‌باشد. ما بر آنیم این شرکت را چنان متحول کنیم تا با توسعه کارکنان و بهبود مستمر محصولات، خدمات، انعطاف پذیری و افزایش بازدهی ، در شمار معتبرترین و مشهورترین عرضه کنندگان تجهیزات تابشی آشپزخانه‌های صنعتی درآییم.

شما می تونید با مطالعه مقاله کباب پز تابشی چیست نسبت به این محصول اطلاعات کامل را به دست بیاورید و در صورت تمایل کاتالوگ محصولات ما را مشاهده نمایید .

تمامی محصولات شرکت مهر تابش استیلا دارای 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشند.

معرفی مجموعه تابش استیلا

“ تابش استیلا ” از واحدهای برتر صادراتی استان مرکزی می‌باشد.


شرکت مهر تابش استیلا مخترع، تولیدکننده تخصصی و صادر کننده برتر در زمینه:

  • تجهیزات آشپزخانه صنعتی مانند سیخ شور هگزاگونال، گرم کن صنعتی، کباب پز تابشی اتوماتیک ، خط پخت اتوماتیک ، سیخ گیر اتوماتیک و غیره
  • تجهیزات رستورانی مانند کباب پز سالاماندر ، کباب پز کشویی ، کته پز ریلی و غیره
  • تجهیزات فست فود مانند سرخ کن دو سبده ، فر پیتزا ریلی ، انواع گریل
  •  تجهیزات کباب پز خانگی مانند کباب پز خانگی ، کباب پز خانگی گیربکس دار ، کباب پز خانگی سالاماندر و غیره

در ایران است .


کباب پز تابشی - فر پیتزا ریلی - کته پز ریلی - سیخ گیر اتوماتیک - کباب پز تابشی خانگی

معرفی شرکت مهر تابش استیلا

 تابش استیلا ” از واحدهای برتر صادراتی استان مرکزی می‌باشد. کباب پز تولید شده در این مجموعه به یکی از مطرح ترین مدل های کباب پز در رستوران ها آشپزخانه های صنعتی ایران تبدیل شده است. شرکت مهر تابش استیلا با 40 سال سابقه و مخترع تجهیزات تابشی شامل : کباب پز تابشی اتوماتیک ، کباب پز تابشی سالاماندر ، کباب پز کشویی ، فر پیتزا ریلی ، کته پز ریلی ، کباب پز خانگی ، کباب پز تابشی خانگی ، سرخ کن دو سبده ، سیخ شور هگزاگونال و سیخ گیر اتوماتیک در ایران است. این شرکت به عنوان یک شرکت پیشتاز در زمینه تولید تجهیزات آشپزخانه در ایران فعالیت می کند و توانسته است با تکیه بر دانش و تجربه مهندسین خود، محصولات و تجهیزات آشپزخانه های صنعتی تولیدی خود را به کشور های دیگر صادر کند.

سوالات متداول : نکات رستوران داری – تمیز کردن رستوران – رضایت مشتری رستوران – افزایش مشتری رستوران – افزایش فروش رستوران

کباب پز تابشی چیست ؟

امروزه یکی از بهترین روش های پخت کباب در رستوران ها استفاده از کباب پز تابشی می باشد. دیگر زمان استفاده از زغال برای پخت کباب به سر آمده و سرطان زا بودن استفاده از زغال و دود زغال برای پخت کباب به همگان ثابت شده است. امروزه رستوران های بزرگ و پیشرفته در سطح کشور با تهیه کباب پز تابشی از شرکت تابش استیلا در زمینه تأمین سلامتی غذا و ارائه غذای با کیفیت به مشتریان خود گامهای بلندی را برداشته اند.

کباب پز تابشی خانگی بدون دود هستش؟

کباب پز تابشی خانگی به عنوان محصول شرکت مهر تابش استیلا کاملا بدون دود می باشد. اساس کار این کباب پز، تابش شعله از بالا می باشد ، در این صورت چکه های چربی و روغن کباب در سینی کف دستگاه ریخته و باعث ایجاد دود و بوی چربی سوخته نمی شود.

چطوری می تونم کباب پز تابشی رو خریداری کنم ؟

شما می توانید با مراجعه به سایت با شماره های مجموعه مهر تابش استیلا تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید. همچنین می توانید با استفاده از پیام رسان واتساپ به شماره 09129612918 پیام داده و فرآیند خرید و ثبت سفارش خود را انجام دهید. راه سوم تماس مستقیم به همراه مدیر فروش مجموعه است. شما می توانید به صورت مستقیم با شماره 09129612918 تماس گرفته و با مدیر فروش مجموعه مهر تابش استیلا به صورت مستقیم صحبت کنید.

افزایش فروش رستوران در دوران کرونا چگونه امکان‌پذیر است؟

با رعایت نکات بهداشتی شما می‌توانید به‌راحتی درزمینهٔ جلب رضایت مشتری رستوران اقدام کنید. این نکته را به یاد داشته باشید که مشتری هر چه از رستوران خدمات سرویس‌دهی شما راضی باشد، بیشتر به رستوران شما مراجعه می‌کند. چراکه به رستوران شما در این برهه زمانی اعتماد پیداکرده است. افزایش مشتری رستوران به معنی افزایش فروش رستوران است. شما می‌توانید با چند راه‌کار ساده درامد خود را در دوران شیوع ویروس کرونا افزایش بدهید.


منبع : سایت کباب پز تابشی


6 نکته و راهکار مهم در جذب مشتری بیشتر در رستوران‌ها

6 نکته مهم در جذب مشتری بیشتر در رستوران‌ها – استفاده از تجهیزات آشپزخانه صنعتی

شرکت مهر تابش استیلا مخترع و تولیدکننده تخصصی تجهیزات آشپزخانه صنعتی شامل کباب پز تابشی اتوماتیک ، کباب پز تابشی سالاماندر ، کباب پز تابشی خانگی ، فر پیتزا ریلی ، کته پز ریلی ، سیخ گیر اتوماتیک ، سرخ کن دو سبده و سیخ شور هگزا گونال را به صورت استاندارد در کشور  تولید کرده و همگام با سایر بخش‌های صنعتی در بازارهای جهانی به فروش رسانید است.  قطعاً این مهم میسر نمی‌شد جز با به‌روز آوری محصولات ،ارتقا چشمگیر سطح کیفی و قیمت گذاری رقابتی که موجب متقاعد شدن طرف خارجی می‌گردد. شما می توانید جهت اشنایی بیشتر با محصولات بخش راهنمای خرید محصولات را مطالعه نمایید.

با توجه به رشد روزافزون رستوران‌ها در شهر ها، یکی از دغدغه‌های مدیران و مالکان این رستوران‌ها، فرایند جذب مشتری بیشتر در رستوران‌ها است. فرقی نمی‌کند یک فست فود ساده باشید، یا یک رستوران لوکس، در صورتی که مشتریان شما به اندازه کافی نباشند، کسب کار شما کساد و درآمد رستوران شما کم خواهد بود.

راهکار برای جذب مشتریان بیشتر در رستوران‌ها

طبق تحقیقات به دست آمده حدود 60 درصد از کسب‌ و کارها در همان سال اول شکست می‌خورند. دلیل این امر کاهش تعداد مشتریان آن‌ها و عدم توجه آن‌ها به فرایندهای جذب مشتری است. هرچه که در سال اول شما بیشتر تلاش کنید تا در جذب مشتری بیشتر در رستوران‌ها موفق‌تر باشید امکان شکست شما کمتر خواهد بود.

این فرآیند برای رستوران‌ها نیز صادق است. رستوران‌های بزرگ و یا فست ها باید در سال اول تلاش مضاعفی را انجام دهند تا مشتریان بیشتری را جذب کند. استفاده از انواع استراتژی‌های جذب مشتری، راهکارها و ایده‌ها برای جذب مشتری در سال اول باید به ‌خوبی و به دقت پیاده سازی شود، تا مشتریان شما در همان سال اول با رستوران و فست فود شما آشنا شوند. استفاده از دستگاه ها و تجهیزات آشپزخانه صنعتی مانند کباب پز تابشی ، کته پز ریلی ، فر پیتزا ریلی ، سرخ کن دو سبده ، سیخ شور اتوماتیک (سیخ شور هگزاگونال) در کنار استفاده درست و اصولی از پرسنل برای جلب رضایت مشتریان یکی از اصولی ترین و ابتدایی ترین راه های افزایش مشتری است.

6 نکته مهم در جذب مشتری بیشتر در رستوران‌ها - استفاده از تجهیزات آشپزخانه صنعتی

6 نکته مهم در جذب مشتری بیشتر در رستوران‌ها - استفاده از تجهیزات آشپزخانه صنعتی

افزایش مشتریان با استفاده از ابزارهایی بجز تجهیزات آشپزخانه صنعتی و پرسنل کارآمد

شاید شما هم فکر کنید که ما امروزه رستوران‌ها و فست فود ها در همان زمان شروع به کار و تجهیزات آشپزخانه صنعتی مانند کباب پز تابشی، کته پز ریلی، فر پیتزا ریلی، سرخ کن دو سبده، سیخ شور اتوماتیک (سیخ شور هگزاگونال) را تهیه کرده و پرسنل مورد نیاز خود را از بین افراد کارآمد و باتجربه انتخاب می‌کنند، اما بازهم دچار مشکل شده و در جذب مشتریان بیشتر دچار مشکل می‌شوند. در اینجا باید اعلام کنید که تجهیزات مناسب و پرسنل کارآمد ابزارهای جلب رضایت مشتریان هستند اما به تنهایی برای افزایش تعداد مشتریان کافی نیستند. برای جذب مشتری بیشتر در رستوران‌ها باید موارد زیر را در رستوران‌ها و آشپزخانه ها و فست فود های خود انجام دهید. قطعات با انجام درست موارد زیر می توانید رشد و افزایش تعداد مشتریان خود را مشاهده کنید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

مهر تابش استیلا مهر تابش استیلا مهر تابش استیلا
مهر تابش استیلا مهر تابش استیلا مهر تابش استیلا

شما می توانید از طریق صفحات اجتمایی ما در اینستاگرام ، و یا با جست جو کردن محصول مورد نظر خود در صفحات نماشا، آپارات و همچنین جست و جو کردن آگهی های تبلیغاتی ما در سایت دیوار، با محصولات ما آشنا شوید.

1- منوی غذایی مناسب با مشتریان

قطعاً اصلی ترین نکته در جذب مشتری بیشتر در رستوران‌ها استفاده از منوی غذایی مناسب و کامل است. یک منوی غذای خوب کمک می کند که فرایند جذب مشتری بیشتر در رستوران‌ها بهتر و کامل تر اجرا شود. وجود تنها یک منو با تعداد غذای کم می‌تواند باعث ناامیدی مشتری از رستوران شما شود. در عین حال وجود چندین منو و تعداد غذای بیش‌ازحد هم می‌تواند باعث سردرگمی و گیج شدن مشتریان شما شود. بر اساس نوع منطقه و شهر محل قرارگیری رستوران شما باید دارای یک منوی غذایی ساده و کامل باشید که تعداد غذای آن نه بسیار کم و نه بسیار زیاد باشد.

6 نکته مهم در جذب مشتری بیشتر در رستوران‌ها - استفاده از تجهیزات آشپزخانه صنعتی

6 نکته مهم در جذب مشتری بیشتر در رستوران‌ها - استفاده از تجهیزات آشپزخانه صنعتی

6 نکته مهم در جذب مشتری بیشتر در رستوران‌ها - استفاده از تجهیزات آشپزخانه صنعتی

6 نکته مهم در جذب مشتری بیشتر در رستوران‌ها - استفاده از تجهیزات آشپزخانه صنعتی

2- استفاده از ظروف غذایی مناسب

این باعث تأسف است که شما بهترین غذای خود را در یک ظرف بی کیفیت و زشت به مشتری ارائه دهید. ظروف غذا یکی از نکاتی است که مشتریان در اولین نگاه به آن‌ها توجه می‌کنند. استفاده از ظروف غذایی بی کیفیت و حتی زشت و آسیب دیده باعث می‌شود که خاطره و ذهنیت بدی در مشتریان شکل گیرد و دوباره به رستوران شما مراجعه نکنند.

در عین حال استفاده از ظروف شیک و گران قیمت که یک غذای مناسب در ان قرار گرفته باشد باعث می‌شود که مشتریان شما عاشق رستوران شما شده و برای دفعات بعدی نیز به رستوران شما مراجعه کنند. همواره به یاد داشته باشید که ظرف غذای خوب یکی از عوامل مهم در جذب مشتری بیشتر در رستوران‌ها است.

3- استفاده از ابزار موبایل و تأثیر شبکه‌های اجتماعی

یکی از راهکارهای نوین در جذب مشتری بیشتر در رستوران‌ها استفاده از موبایل است. ارائه خدمات وای فای رایگان و همچنین اشتراک گذاری تصاویر غذاها ، میهمانی ها و مناسبت ها در صفحه های اینستاگرام ، فیسبوک و توییتر باعث می‌شود، مشتریان شما مدام به این صفحه ها مراجعه کرده و با مشاهده عکس های خود، و همچنین عکس های دیگران مدام یاد و خاطره رستوران شما در ذهن آن‌ها قرار گیرد. مشتریان جدید نیز با دیدن تصاویر خوش آب و رنگ از غذاها و مشتریان شما، مجذوب رستوران شما شده و به دنبال آدرس رستوران شما خواهد بود.

6 نکته مهم در جذب مشتری بیشتر در رستوران‌ها - استفاده از تجهیزات آشپزخانه صنعتی

6 نکته مهم در جذب مشتری بیشتر در رستوران‌ها - استفاده از تجهیزات آشپزخانه صنعتی

از ویدئو های محصولات ما بازدید نمایید

مهر تابش استیلا مهر تابش استیلا مهر تابش استیلا مهر تابش استیلا

شما می توانید از طریق صفحات اجتمایی ما در اینستاگرام ، و یا با جست جو کردن محصول مورد نظر خود در صفحات نماشا، آپارات و همچنین جست و جو کردن آگهی های تبلیغاتی ما در سایت دیوار، با محصولات ما آشنا شوید.

 

4- استفاده از مناسبت ها ، جشن ها و اعیادها برای ارائه تخفیف‌های مناسب به مشتریان

یکی از راهکارهای مناسب برای جذب مشتری بیشتر در رستوران‌ها استفاده از اعیاد و مناسبت ها و جشن ها برای جذب مشتریان بیشتر است. شما می‌توانید با ارائه تخفیف‌های مناسب در جشن ها ، اعیاد و ارسال آن‌ها برای مشتریان، و قرار دادن آن‌ها در صفحه اینستاگرام خود، مشتریان بیشتری را به رستوران خود جذب کنید. تخفیف‌ها و هدیه‌های مناسبتی یکی از بهترین مواردی است که می‌تواند در فرآیند جذب مشتری بیشتر در رستوران‌ها کمک کند.

6 نکته مهم در جذب مشتری بیشتر در رستوران‌ها - استفاده از تجهیزات آشپزخانه صنعتی

6 نکته مهم در جذب مشتری بیشتر در رستوران‌ها - استفاده از تجهیزات آشپزخانه صنعتی

6 نکته مهم در جذب مشتری بیشتر در رستوران‌ها - استفاده از تجهیزات آشپزخانه صنعتی

6 نکته مهم در جذب مشتری بیشتر در رستوران‌ها - استفاده از تجهیزات آشپزخانه صنعتی

 

5- استفاده از سرمایه‌ دارها برای تأمین منابع مالی

شما می توانید با جذب سرمایه ‌گذار برای تأمین منابع مالی خود در سال اول رستوران سختی‌های تأمین سرمایه را در سال اول کاهش دهید. رستوران‌ داری کاری پرهزینه است و شما باید برای تهیه مواد اولیه غذایی خوب و همچنین خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی مانند کباب پز تابشی ، کته پز ریلی ، فر پیتزا ریلی ، سرخ کن دو سبده ، سیخ شور اتوماتیک (سیخ شور هگزاگونال) هزینه کنید. با ایجاد سازوکار سرمایه‌گذاری درست برای  رستوران خود و جذب سرمایه گذاران مطمئن،  شما می توانید این هزینه ها را به صورت چشمگیر کاهش دهید. همچنین این سرایه گذاران می توانند به امر تبلیغ برای شما کمک بسیار زیادی کنند.

 

6- استفاده از منابع تبلیغاتی شهرها مانند بیلبورد ها و تابلوهای شهری

برای اینکه مردم در همه نقاط شهر با رستوران شما آشنا شوند، باید در بیشتر میدان‌های مهم و پر رفت‌ و آمد شهر بنرها و بیلبوردهای تبلیغاتی نصب کنید، تا همه مردم شهر بتوانند با رستوران شمع آشنا شوند. یکی از مهم‌ترین روش‌ها برای جذب مشتری بیشتر در رستوران‌ها استفاده از فرآیند تبلیغات شهری است، که می‌تواند باعث شود که مردم بیش از قبل با رستوران شما ، فضا و غذای آن آشنا شوند.

6 نکته مهم در جذب مشتری بیشتر در رستوران‌ها - استفاده از تجهیزات آشپزخانه صنعتی

6 نکته مهم در جذب مشتری بیشتر در رستوران‌ها - استفاده از تجهیزات آشپزخانه صنعتی

این موارد تنها بخش‌های کوچکی از فرآیند جذب مشتری بیشتر در رستوران‌ها است که شما می توانید به‌ راحتی آن‌ها را در رستوران‌های خود پیاده سازی کنید. باید این نکته را به یاد داشته باشید که کیفیت غذای خوب ، استفاده از تجهیزات آشپزخانه صنعتی مانند کباب پز تابشی ، کته پز ریلی ، فر پیتزا ریلی ، سرخ کن دو سبده ، سیخ شور اتوماتیک (سیخ شور هگزاگونال) و همچنین پرسنل آموزش‌دیده و کارآمد در کنار این موارد اعلام شده در بالا، می‌تواند موفقیت رستوران شما تضمین کند. پس بهتر است از همین امروز دست ‌به ‌کار شوید.

 

کباب پز تابشی با برند تابش استیلا حاصل 40 سال تلاش و تجربه مدیران شرکت مهر تابش استیلای اراک می‌باشد. ما بر آنیم این شرکت را چنان متحول کنیم تا با توسعه کارکنان و بهبود مستمر محصولات، خدمات، انعطاف پذیری و افزایش بازدهی ، در شمار معتبرترین و مشهورترین عرضه کنندگان تجهیزات تابشی آشپزخانه‌های صنعتی درآییم.

 

شما می تونید با مطالعه مقاله کباب پز تابشی چیست نسبت به این محصول اطلاعات کامل را به دست بیاورید و در صورت تمایل کاتالوگ محصولات ما را مشاهده نمایید .

 

تمامی محصولات شرکت مهر تابش استیلا دارای 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشند.

 

معرفی مجموعه تابش استیلا

تابش استیلا” از واحدهای برتر صادراتی استان مرکزی می‌باشد. شرکت مهر تابش استیلا مخترع و تولیدکننده تخصصی تجهیزات آشپزخانه شامل کباب پز تابشی اتوماتیک ، کباب پز تابشی سالاماندر ، کباب پز تابشی خانگی ، فر پیتزا ریلی ، کته پز ریلی ، سیخ گیر اتوماتیک ، سرخ کن دو سبده و سیخ شور هگزا گونال استاندارد در کشور  بوده و همگام با سایر بخش‌های صنعتی جهت فروش بهتر اقدام به ورود به بازارهای جهانی کرده است. قطعاً این مهم میسر نمی‌شد جز با به‌روز آوری محصولات ،ارتقا چشمگیر سطح کیفی و قیمت گذاری رقابتی که موجب متقاعد شدن طرف خارجی می‌گردد.


محصولات عمده شرکت شامل کباب پز تابشی اتوماتیک ، کباب پز تابشی سالاماندر ، کباب پز تابشی خانگی ، فر پیتزا ریلی ، کته پز ریلی ، سیخ گیر اتوماتیک ، سرخ کن دو سبده و سیخ شور هگزا گونال با برند تابش استیلا بوده و حاصل 40 سال تلاش و تجربه مدیران شرکت است. ما بر آنیم این شرکت را چنان متحول کنیم تا با توسعه کارکنان و بهبود مستمر محصولات، خدمات، انعطاف پذیری و افزایش بازدهی، در شمار معتبرترین و مشهورترین عرضه کنندگان تجهیزات تابشی آشپزخانه‌های صنعتی درآییم.


کباب پز تابشی - فر پیتزا ریلی - کته پز ریلی - سیخ گیر اتوماتیک - کباب پز تابشی خانگی

 

معرفی شرکت مهر تابش استیلا تولید کننده انواع کباب پز تابشی ,  کته پز ریلی , فر پیتزا ریلی , سرخ کن دو سبده, سیخ شور اتوماتیک و سیخ شور هگزاگونال

 

“ تابش استیلا ” از واحدهای برتر صادراتی استان مرکزی می‌باشد. کباب پز تابشی امروزه به یک از مطرح ترین مدل های کباب پز در رستوران ها آشپزخانه های صنعتی ایران تبدیل شده است. شرکت مهر تابش استیلا با 40 سال سابقه و مخترع کباب پز تابشی  شامل : کباب پز تابشی اتوماتیک ، کباب پز تابشی سالاماندر تابش استیلا (کشویی آسانسوری) ، انواع فر پیتزا ریلی ، کته پز ریلی ، سیخ گیر کباب اتوماتیک ، سرخ کن دو سبده ، سیخ شوی هگزاگونال و کباب پز تابشی خانگی را در ایران تولید نموده است. این شرکت به عنوان یک شرکت پیشتاز در زمینه تولید تجهیزات آشپزخانه در ایران فعالیت می کند و توانسته است با تکیه بر دانش و تجربه مهندسین خود، محصولات و تجهیزات آشپزخانه های صنعتی تولیدی خود را به کشور های دیگر صادر کند.

 

منبع : سایت کباب پز تابشی

تابش استیلا مخترع و تولید کننده کباب پز تابشی در ایران 


سیخ شور هگزاگونال – اهمیت استفاده از تجهیزات آشپزخانه صنعتی مدرن

کباب پز تابشی اتوماتیک دارید پس به سیخ شور هگزاگونال نیاز دارید

شرکت مهر تابش استیلا مخترع و تولیدکننده تخصصی تجهیزات آشپزخانه صنعتی شامل کباب پز تابشی اتوماتیک ، کباب پز تابشی سالاماندر ، کباب پز تابشی خانگی ، فر پیتزا ریلی ، کته پز ریلی ، سیخ گیر اتوماتیک ، سرخ کن دو سبده و سیخ شور هگزاگونال را به صورت استاندارد در کشور  تولید کرده و همگام با سایر بخش‌های صنعتی در بازارهای جهانی به فروش رسانید است.  قطعاً این مهم میسر نمی‌شد جز با به‌روز آوری محصولات ،ارتقا چشمگیر سطح کیفی و قیمت گذاری رقابتی که موجب متقاعد شدن طرف خارجی می‌گردد. شما می توانید جهت اشنایی بیشتر با محصولات بخش راهنمای خرید محصولات را مطالعه نمایید.

امروزه استفاده از دستگاه های کباب پز تابشی اتوماتیک در رستوران‌ها، هتل ها و تالار ها رشد بسیار بالایی داشته است. راحتی کار با این دستگاه ها باعث شده که آشپزخانه ها در کوتاه ترین زمان ممکن تعداد زیادی کباب را برای مشتریان خود طبخ کنند. استفاده از این دستگاه های کباب پز تابشی اتوماتیک به این معنی است که در مدت بسیار کوتاهی در یک ساعت بیش از 1000 سیخ برای شست و شو روی‌هم انبار می‌شوند. عمل شست و شو این مقدار سیخ توسط نفرات کار زمان‌بری است. در نتیجه عدم وجود یک سیخ شور هگزاگونال باعث شده است که مشکلاتی برای اپن آشپزخانه ها پیش بیاید.

سیخ شور صنعتی یا سیخ شور هگزاگونال چیست؟

یکی از مهم‌ترین مشکلات آشپزخانه ها بعد از طبخ کباب و یا جوجه کباب تیز کردن و شستن سیخ ها است. چسبیدن مواد غذایی به سیخ ها در هنگام طبخ باعث میشود که شستن آن‌ها توسط دست ها به کاری سخت و زمان‌بر تبدیل شود. به این مشکل اندازه ها و سایز سیخ ها را هم اضافه کنید که عملاً برای شستن آن‌ها نیاز به چند فضای بزرگ به همراه مقدار زیادی آب است. این کار باعث میشود که اکثر آشپزخانه ها مشکل شست و شوی سیخ کباب را داشته باشند. در صورتی که می توانند به راحتی با تهیه یک سیخ شور هگزاگونال (سیخ شور صنعتی) به راحتی تمام مشکلات خود را حل کنند.

سیخ شور هگزاگونال تولید شده در شرکت مهر تابش استیلا از نوع سیخ شور های حرکت دورانی می باشد که در آن شما به راحتی می‌توانید تعداد زیادی سیخ را در داخل محفظه مخصوص قرار داده و به راحتی به همراه مواد شوینده معمولی و با استفاده از آب گرم آن‌ها را مورد شست و شو قرار دهید.

سیخ شور هگزاگونال محصول شرکت مهر تابش استیلا

 

سیخ شور هگزاگونال تولید شده در شرکت مهر تابش استیلا

سیخ شور هگزاگونال تولید شده در این شرکت به راحتی می‌تواند 1000 سیخ را در ساعت شسته و تحویل شما دهد. این دستگاه ها برای استفاده در تالار ها، رستوران‌ها، کبابی های بزرگ، هتل ها و مراکز سمینار و همایش ها بسیار مناسب است. تعداد زیادی از این مرکز که در کشور وجود دارند از مشتریان سیخ شور هگزاگونال تابش استیلا می باشند. راحتی که با این سیخ شور باعث شده است که این دستگاه نسبت به نمونه های مشابه خارجی دارای کیفیت و عملکردی بالاتری باشد.

سیخ شور هگزاگونال (سیخ شور صنعتی) برای هر نوبت شست و شور به مقدار بسیار کمی آب نیاز دارد. این کار باعث صرفه جویی بالایی در زمینه مصرف آب می شود. همچنین این سیخ شور با تمامی مواد شوینده مورد استفاده در آشپزخانه ها کار می کند و از این نظر هیچ محدودیتی ندارد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

مهر تابش استیلا مهر تابش استیلا مهر تابش استیلا
مهر تابش استیلا مهر تابش استیلا

مهر تابش استیلا

شما می توانید از طریق صفحات اجتمایی ما در اینستاگرام ، و یا با جست جو کردن محصول مورد نظر خود در صفحات نماشا، آپارات و همچنین جست و جو کردن آگهی های تبلیغاتی ما در سایت دیوار، با محصولات ما آشنا شوید.

مزایای استفاده از سیخ شور هگزاگونال تولید شده شرکت مهر تابش استیلا

• مکانیزم حرکتی دورانی که باعث شسته شدن تمامی بخش های سیخ می شود.
• توانایی کار با آب سرد و گرم. (دارای یک شیر ورودی)
• قابلیت اضافه کردن سیخ ها در هنگام شست و شو.
• قابلیت کار با هر نوع مایع شوینده.
• قابلیت کار با هر نوع فشار آب.
• قابلیت نگهداری و تعمیر بسیار آسان.

سیخ شور هگزاگونال محصول شرکت مهر تابش استیلا

سیخ شور هگزاگونال محصول شرکت مهر تابش استیلا

سیخ شور هگزاگونال محصول شرکت مهر تابش استیلا

سیخ شور هگزاگونال محصول شرکت مهر تابش استیلا

سیخ شور هگزاگونال محصول شرکت مهر تابش استیلا

اهمیت استفاده از تجهیزات آشپزخانه صنعتی مدرن در آشپزخانه ها

استفاده از تجهیزات آشپزخانه صنعتی در مراکز بزرگ و مهم و آشپزخانه های بزرگ کاری است که مدیران و سرآشپز های موفق انجام می دهند. استفاده از ابزار های مناسب مانند کباب پز تابشی اتوماتیک، فر پیتزا ریلی، فر کته پز ریلی و سیخ شور هگزاگونال در آشپزخانه ها باعث راحتی کار و سرعت بالای انجام کار می شود.

سیخ شور صنعتی از ابزار های نوینی است که در آشپزخانه های بزرگ استفاده می شود. امروزه استفاده از تکنولوژی در آشپزخانه ها و استفاده از تجهیزات آشپزخانه صنعتی در هتل ها و رستوران‌ها ردش بسیار بالایی داشته است. این کار باعث بهبود کیفی خدمات دهی این مرکز شده است. شاید بتوان گفت یکی از مهم‌ترین دلایل موفقیت این رستوران‌ها در امر خدمات دهی به مشتریان خود استفاده از دستگاه های مدرن و بروز مانند کباب پز تابشی، کته پز ریلی، فر پیتزا ریلی و سیخ شور صنعتی (سیخ شور هگزاگونال) می باشد.

از ویدئو های محصولات ما بازدید نمایید

مهر تابش استیلا

مهر تابش استیلا

مهر تابش استیلا

مهر تابش استیلا

شما می توانید از طریق صفحات اجتمایی ما در اینستاگرام ، و یا با جست جو کردن محصول مورد نظر خود در صفحات نماشا، آپارات و همچنین جست و جو کردن آگهی های تبلیغاتی ما در سایت دیوار، با محصولات ما آشنا شوید.

سیخ شور هگزاگونال محصول شرکت مهر تابش استیلا

 

سیخ شور هگزاگونال محصول شرکت مهر تابش استیلا

سیخ شور هگزاگونال محصول شرکت مهر تابش استیلا

کباب پز تابشی با برند تابش استیلا حاصل 40 سال تلاش و تجربه مدیران شرکت مهر تابش استیلای اراک می‌باشد. ما بر آنیم این شرکت را چنان متحول کنیم تا با توسعه کارکنان و بهبود مستمر محصولات، خدمات، انعطاف پذیری و افزایش بازدهی ، در شمار معتبرترین و مشهورترین عرضه کنندگان تجهیزات تابشی آشپزخانه‌های صنعتی درآییم.

شما می تونید با مطالعه مقاله کباب پز تابشی چیست نسبت به این محصول اطلاعات کامل را به دست بیاورید و در صورت تمایل کاتالوگ محصولات ما را مشاهده نمایید .

تمامی محصولات شرکت مهر تابش استیلا دارای 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشند.

معرفی مجموعه تابش استیلا

تابش استیلا” از واحدهای برتر صادراتی استان مرکزی می‌باشد. شرکت مهر تابش استیلا مخترع و تولیدکننده تخصصی تجهیزات آشپزخانه شامل کباب پز تابشی اتوماتیک ، کباب پز تابشی سالاماندر ، کباب پز تابشی خانگی ، فر پیتزا ریلی ، کته پز ریلی ، سیخ گیر اتوماتیک ، سرخ کن دو سبده و سیخ شور هگزاگونال استاندارد در کشور  بوده و همگام با سایر بخش‌های صنعتی جهت فروش بهتر اقدام به ورود به بازارهای جهانی کرده است. قطعاً این مهم میسر نمی‌شد جز با به‌روز آوری محصولات ،ارتقا چشمگیر سطح کیفی و قیمت گذاری رقابتی که موجب متقاعد شدن طرف خارجی می‌گردد.


محصولات عمده شرکت شامل کباب پز تابشی اتوماتیک ، کباب پز تابشی سالاماندر ، کباب پز تابشی خانگی ، فر پیتزا ریلی ، کته پز ریلی ، سیخ گیر اتوماتیک ، سرخ کن دو سبده و سیخ شور هگزاگونال با برند تابش استیلا بوده و حاصل 40 سال تلاش و تجربه مدیران شرکت است. ما بر آنیم این شرکت را چنان متحول کنیم تا با توسعه کارکنان و بهبود مستمر محصولات، خدمات، انعطاف پذیری و افزایش بازدهی، در شمار معتبرترین و مشهورترین عرضه کنندگان تجهیزات تابشی آشپزخانه‌های صنعتی درآییم.

کباب پز تابشی - فر پیتزا ریلی - کته پز ریلی - سیخ گیر اتوماتیک - کباب پز تابشی خانگی

معرفی شرکت مهر تابش استیلا

“ تابش استیلا ” از واحدهای برتر صادراتی استان مرکزی می‌باشد. کباب پز تابشی امروزه به یک از مطرح ترین مدل های کباب پز در رستوران ها آشپزخانه های صنعتی ایران تبدیل شده است. شرکت مهر تابش استیلا با 40 سال سابقه و مخترع کباب پز تابشی  شامل : کباب پز تابشی اتوماتیک ، کباب پز تابشی سالاماندر تابش استیلا (کشویی آسانسوری) ، انواع فر پیتزا ریلی ، کته پز ریلی ، سیخ گیر کباب اتوماتیک ، سرخ کن دو سبده ، سیخ شور هگزاگونال و کباب پز تابشی خانگی را در ایران تولید نموده است. این شرکت به عنوان یک شرکت پیشتاز در زمینه تولید تجهیزات آشپزخانه در ایران فعالیت می کند و توانسته است با تکیه بر دانش و تجربه مهندسین خود، محصولات و تجهیزات آشپزخانه های صنعتی تولیدی خود را به کشور های دیگر صادر کند.

نحوه خرید محصولات تابش استیلا

شما می‌توانید برای سفارش محصولات تابش استیلا مانند کباب پز تابشی ، فر پیتزا ریلی ، سیخ گیر اتوماتیک و کته پز ریلی با شماره‌های ارائه شده در همین سایت تماس گرفته و یا از بخش تماس با ما پیام خود را ارسال نمایید  و محصول مورد نیاز خود را با مناسب‌ترین قیمت (قیمت درب کارخانه) و بالاترین کیفیت، درب منزل و یا محل کار خود دریافت نمایید. تمام محصولات تولید شده در گروه مهر تابش استیلا دارای گارانتی، تایید وزارت بهداشت و نشان استاندارد می‌باشند. شما در هنگام خرید از خدمات پس از فروش 10 ساله نیز بهره‌مند خواهید شد.

منبع : کباب پز تابشی ( مهر تابش استیلا ) 


راهنمای خرید سرخ کن دو سبده – محصول تابش استیلا

راهنمای خرید سرخ کن دو سبده – محصول تابش استیلا

شرکت مهر تابش استیلا مخترع و تولیدکننده تخصصی تجهیزات آشپزخانه شامل کباب پز تابشی، فر پیتزا ریلی، سیخ گیر اتوماتیک و کته پز ریلی استاندارد در کشور همگام با سایر بخش‌های صنعتی اقدام به ورود به بازارهای جهانی کرده است.  قطعاً این مهم میسر نمی‌شد جز با به‌روز آوری محصولات ،ارتقا چشمگیر سطح کیفی و قیمت گذاری رقابتی که موجب متقاعد شدن طرف خارجی می‌گردد.

راهنمای خرید سرخ کن دو سبده محصول تابش استیلاراهنمای خرید سرخ کن دو سبده محصول تابش استیلا

سرخ کن دو سبده

سرخ کن دو سبده محصول تابش استیلا برای فست فود ها و فست فود های فروش مواد سرخ کردنی بسیار مناسب است. امروزه به دلیل استقبال بالای مردم از فست فود ها مخصوصاً سیب زمینی سرخ کرده و قارچ سوخاری، استفاده از سرخ کن های بزرگ با حجم روغن بسیار بالا رشد قابل توجهی داشته است.

سرخ کن دوسبده محصول تابش استیلا با ظرفیت 20 لیتر روغن مناسب برای طبخ انواع سیب زمینی و قارچ سوخاری است. این دستگاه همچنین قابلیت سرخ کردن انواع مرغ را نیز دارا می باشد. شما می توانید با استفاده از این دستگاه تمامی نیاز های خود را در زمینه فست فود های سرخ کردنی برطرف سازید. استفاده از دو سبد همزمان به شما این امکان را می دهد که به راحتی فرآیند طبخ مواد غذایی را در داخل سرخ کن مدیریت نمایید.

راهنمای خرید سرخ کن دو سبده محصول تابش استیلاراهنمای خرید سرخ کن دو سبده محصول تابش استیلا

مناسب برای فست فود ها و فودکورت ها و فست فود هایی که حجم بالایی از مواد سرخ کردنی را طبخ می کنند.

 

 

فواید استفاده از سرخ کن دو سبده

  • دارای دو سبد با ظرفیت های برابر برای مدیریت فرآیند سرخ کردن سیب زمینی یا قارچ یا مرغ و غیره.
  • دارا ترموستات قابل تنظیم توسط کاربر (شما به راحتی می توانید بر اساس مواد غذایی که برای سرخ کردن در نظر دارید آن را تنظیم کنید).
  • استفاده از ترموستات هوشمند (شیر برقی)، دستگاه بعد از اینکه دمای سرخ کن به مقدار معین رسید خاموش می شود تا مانع از اکسید شدن روغن گردد و به اگر دمای دستگاه از مقدار مشخصی نیز کمتر شود خودکار دستگاه روشن شده و فرآیند داغ شدن روغن را مجدد آغاز می کند.
  • دارای شیر تخلیه دستی برای راحتی کار با دستگاه.
  • دارای ابعاد مناسب.
  • بدون دود.
  • دارای سیستم هوشمند بررسی سطح روغن (در صورتی که سطح روغن کمتر از مقدار مجاز شود دستگاه خاموش می شود).
  • استفاده از سیستم داغ کن هوشمند که فقط سطح بالایی روغن داغ می شود و سطح پایینی روغن دمای بسیار کمتری دارد و در صورتی که مواد غذایی به داخل سرخ کن ریزش کند باعث سوختن آن‌ها نمی شود.
  • قابلیت کار با گاز شهری و گاز کپسولی.
  • قابلیت تعمیر و نگهداری آسان دستگاه.

 

شرکت تابش استیلا در این زمینه اقدام به تولید یکی از بهترین دستگاه‌های سرخ کن نموده است. سرخ کن دو سبده تابش استیلا به‌عنوان یکی از تجهیزات آشپزخانه صنعتی مناسب فست فود ها و رستوران‌های بزرگ است. سرخ کن دو سبده محصول تابش استیلا برای فست فود ها و فست فود های فروش مواد سرخ‌کردنی بسیار مناسب است. امروزه به دلیل استقبال بالای مردم از فست فود ها مخصوصاً سیب‌زمینی سرخ کرده و قارچ سوخاری، استفاده از سرخ‌کن‌های بزرگ با حجم روغن بسیار بالا رشد قابل‌توجهی داشته است.

راهنمای خرید سرخ کن دو سبده محصول تابش استیلاراهنمای خرید سرخ کن دو سبده محصول تابش استیلا

معرفی شرکت مهر تابش استیلا مخترع و تولید کننده کباب پز تابشی در ایران

“ تابش استیلا ” از واحدهای برتر صادراتی استان مرکزی می‌باشد. کباب پز تابشی امروزه به یک از مطرح ترین مدل های کباب پز در رستوران ها آشپزخانه های صنعتی ایران تبدیل شده است. شرکت مهر تابش استیلا با 40 سال سابقه و مخترع کباب پز تابشی  شامل : کباب پز تابشی اتوماتیک ، کباب پز تابشی سالاماندر تابش استیلا (کشویی آسانسوری) ، انواع فر پیتزا ریلی ، کته پز ریلی ، سیخ گیر کباب اتوماتیک ، سرخ کن دو سبده ، سیخ شوی هگزاگونال و کباب پز تابشی خانگی را در ایران تولید نموده است. این شرکت به عنوان یک شرکت پیشتاز در زمینه تولید تجهیزات آشپزخانه در ایران فعالیت می کند و توانسته است با تکیه بر دانش و تجربه مهندسین خود، محصولات و تجهیزات آشپزخانه های صنعتی تولیدی خود را به کشور های دیگر صادر کند.


راهنمای خرید کباب پز تابشی اتوماتیک - مناسب برای تمامی رستوران دارها و علاقمندان به کباب

خرید کباب پز تابشی اتوماتیک محصول تابش استیلا

شرکت مهر تابش استیلا مخترع و تولیدکننده تخصصی تجهیزات آشپزخانه شامل کباب پز تابشی، فر پیتزا ریلی، سیخ گیر اتوماتیک و کته پز ریلی استاندارد در کشور همگام با سایر بخش‌های صنعتی اقدام به ورود به بازارهای جهانی کرده است.  قطعاً این مهم میسر نمی‌شد جز با به‌روز آوری محصولات ،ارتقا چشمگیر سطح کیفی و قیمت گذاری رقابتی که موجب متقاعد شدن طرف خارجی می‌گردد.

 

مدل ها ی مختلف کباب پز شامل : کباب پز تابشی 1600، کباب پز یاقوت، برلیان، زرین

 

این مدل از کباب پز ها قدرتمند ، سریع و با کیفیت ساخت بسیار بالایی می باشند . کباب پز تابشی اتوماتیک محصول تابش استیلا برای پادگان‌ها، بیمارستان‌ها، تالارهای بزرگ، مراکز ارائه خدمات غذایی به همایش ها، کارخانه های بزرگ مانند نیروگاه ها، کارخانجات ذوب آهن، خودروسازی ،  صنایع مربوط به شرکت نفت و کترینگ های بزرگ مناسب هستند . این مراکز می توانند از این مدل کباب پز ها نهایت استفاده و کارایی را ببرند.

کباب پز تابشی اتوماتیک محصول تابش استیلاکباب پز تابشی اتوماتیک محصول تابش استیلا

کباب پز تابشی با برند تابش استیلا حاصل 40 سال تلاش و تجربه مدیران شرکت مهر تابش استیلای اراک می‌باشد. ما بر آنیم این شرکت را چنان متحول کنیم تا با توسعه کارکنان و بهبود مستمر محصولات، خدمات، انعطاف پذیری و افزایش بازدهی ، در شمار معتبرترین و مشهورترین عرضه کنندگان تجهیزات تابشی آشپزخانه‌های صنعتی درآییم.


معرفی کباب پز تابشی اتوماتیک محصول تابش استیلا :

مدل برلیان ظرفیت پخت 1200 سیخ در ساعت ( میکس جوجه و کوبیده همزمان )

کباب پز تابشی اتوماتیک محصول تابش استیلا مدل برلیانکباب پز تابشی اتوماتیک محصول تابش استیلا مدل برلیان

مدل یاقوت ظرفیت پخت 400 سیخ در ساعت

کباب پز تابشی اتوماتیک محصول تابش استیلا مدل یاقوتکباب پز تابشی اتوماتیک محصول تابش استیلا مدل یاقوت

 مدل زرین ظرفیت پخت 700 سیخ در ساعت

کباب پز تابشی اتوماتیک محصول تابش استیلا مدل زرینکباب پز تابشی اتوماتیک محصول تابش استیلا مدل زرین

 مدل تابش استیلا 1600 با ظرفیت پخت 1600 سیخ در ساعت

کباب پز تابشی اتوماتیک محصول تابش استیلا مدل 1600کباب پز تابشی اتوماتیک محصول تابش استیلا مدل 1600

مناسب برای :

برای پادگان‌ها، بیمارستان‌ها، تالارهای بزرگ، مراکز ارائه خدمات غذایی به همایش ها، کارخانه های بزرگ مانند نیروگاه ها، کارخانجات ذوب آهن، خودروسازی ،  صنایع مربوط به شرکت نفت و کترینگ های بزرگ


 

فواید استفاده از کباب پز تابشی اتوماتیک در این مراکز

برنامه غذایی این مرکز به صورت ثابت و هفتگی می باشد و به عنوان مثال در روزهای دوشنبه کباب کوبیده سرو می شود و در روزهای چهارشنبه جوجه کباب سرو می شود. به دلیل اینکه برنامه طبخ غذایی و تعداد نفرات در این مراکز از قبل مشخص است بهترین دستگاه برای استفاده کباب پز های اتوماتیک می باشند که می توانند در مدت کوتاهی تعداد بالایی کباب را طبخ کنند.

  • با استفاده از این کباب پز ها در زمینه تعداد نفرات و نیروی کار حداقل 1 نفر و حداکثر 3 نفر صرفه جویی خواهد شد.
  • استفاده از کباب پز تابشی اتوماتیک در این مراکز باعث خواهد شد که کباب ها به صورت یکنواخت پخته شوند و دیگر شاهد کباب های سوخته و نپخته نباشید.
  • فرآیند طبخ کباب در این کباب پز ها بر اساس ظرفیت مجموعه و همچنین مدل کباب پز تابشی استفاده شده بسیار کوتاه می باشد و شما با یک ساعت استفاده از یک کباب پز اتوماتیک بین 500 تا 1600 سیخ در ساعت را قادر به طبخ خواهید بود.
  • استفاده از کباب پز اتوماتیک باعث صرفه جویی بسیار زیاد در زمان و همچنین در هزینه خواهد شد. گاز مصرفی در این کباب پز ها بسیار ناچیز است به دلیل استفاده از سرامیک تکنولوژی تابشی هزینه و مقدار گاز مصرفی در این کباب پز ها ناچیز خواهد بود.
  • تمامی مدل های کباب پز تابشی اتوماتیک می توانند با استفاده از گاز شهری و گاز کپسول و همچنین برق شهری و برق باتری 12 ولت (تا 6 ساعت کار با باتری) فعالیت کنند.
  • با استفاده از تکنولوژی به کار رفته در این کباب پز ها که می توان سرعت حرکت سیخ ها در بین کوره ها را تغییر داد این مراکز می توانند با تهیه یک مدل از کباب پز تابشی اتوماتیک انواع کباب ها و جوجه کباب ها را به نوبت طبخ کنند.

 


منبع : http://kababpaztabeshi.com