کباب – طرز تهیه کباب – کباب پز تابشی – مقالات رستوران داری

13نکته در تمیز کردن رستوران – تابش استیلا تولید کننده کباب پز تابشی

تمیز کردن رستوران در دوران کرونا یکی از مهم‌ترین بخش‌ها است. این فرایند تحت عنوان نکات رستوران داری و مقالات مختلف ممکن است به گوش شما خورده باشد؛اما آیا تابه‌حال به اهمیت این موضوع برای جلب رضایت مشتری رستوران پی برده‌اید.درواقع هر چه رستوران شما تمیزتر باشد باعث افزایش مشتری رستوران می‌شود. این افزایش به معنی افزایش فروش رستوران و درآمد و سود بیشتر خواهد بود.بااین‌حال رستوران‌داران زیادی هستند که هنوز به این نکته مهم اهمیت نمی‌دهند. در دورانی که اغلب افراد جامعه به دلیل ترس از بیماری کرونا به رستوران‌ها مراجعه نمی‌کنند یکی از راه‌های مهم در افزایش مشتری رستوران رعایت نکات بهداشتی در تمیز کردن رستوران است.کباب پز تابشی به عنوان یک کباب پز بدون دود توانسته است به خوبی توجه مالکان رستوران ها، تالار ها و هتل ها را به خود جلب کند. مجموعه مهر تابش استیلا به عنوان مخترع و تولید کننده این نوع کباب پزشناخته می شود. این مجموعه در راستای جلب رضایت مشتریان خود اقدام به تولید کباب پز خانگی تحت عنوان کباب پز بدون دود خانگی کرده است. کباب پز تابشی خانگی در مدت زمان کوتاهی با استقبال خریداران مواجه شده است .

13نکته در تمیز کردن رستوران – تابش استیلا مخترع و تولید کننده انواع کباب پز تابشی

فرایند تمیز کردن رستوران با استفاده از نکات بهداشتی

علاوه بر شستن دست‌ها و ضدعفونی کردن سطوح، نکات و موارد مهم زیادی هستند که باید به‌عنوان کارت رستوران داری آن‌ها را رعایت کرد. این نکته باید در تمامی رستوران‌ها و سالن‌های غذاخوری در سطح کشور اجرا شوند. با رعایت این نکات می‌توان امید وارد بود که حتی با ادامه شیوع بیماری کرونا کسب‌وکار شما تعطیل شود.
این نکات به‌عنوان مهم‌ترین نکات رستوران داری باعث می‌شود که نظر مشتریان شما جلب شده و شما بتونید به‌راحتی رضایت مشتریان رستوران را جلب کنید. در این مقاله 14 نکته وجود دارد که با رعایت آن‌ها شما می‌توانید به‌راحتی ضمن جلب رضایت مشتری رستوران، اقدام به افزایش مشتری رستوران و افزایش فروش رستوران خود کنید.

13نکته در تمیز کردن رستوران – تابش استیلا تولید کننده کباب پز تابشی

13نکته در تمیز کردن رستوران – تابش استیلا تولید کننده کباب پز تابشی

13 مورد از نکات رستوران داری مهم در تمیز کردن رستوران

ویروس کرونا به‌راحتی از بین می‌رود

هرچه قدر که کرونا ویروس بی‌رحم و همه‌گیر باشد به همان اندازه هم از بین بردن آن راحت است. در حال حاضر یکی از بهترین راه‌ها برای از بین بردن ویروس کرونا شستن دست‌ها و ضدعفونی کردن میزها و صندلی و محیط رستوران است. درواقع همان فرآیند تمیز کردن رستوران اگر کمی با دقت و زمان بیشتری انجام شود می‌تواند به‌راحتی کرونا ویروس را از بین ببرد.


مراقبت از پوست دست کارکنان

هیچ‌چیز مانند زخم روی دست برای کارکنان رستوران‌ها ناخوشایند نیست. علاوه با ظاهر نه‌چندان مناسب آن این زخم‌ها باعث می‌شود که مواد ضدعفونی‌کننده و ویروس‌ها از طریق زخم پوستی وارد بدن شوند. در انجام فرآیند تمیز کردن رستوران بهتر است مراقب دستان و پوست خود نیز باشید. استفاده از صابون‌های دارای گلیسیرین و همچنین مرطوب‌کننده ها می‌تواند به‌خوبی این مشکل را برطرف کند. دستان تمیز و سالم شما به‌راحتی باعث افزایش مشتری رستوران و افزایش فروش رستوران می‌شود.


مراقب دمای آب باشید

فقط دمای آب جوش می‌تواند کرونا ویروس را از بین ببرد. پس به این نکته توجه کنید که آب داغ برای شستن میزها و صندلی و ها و کف سالن خیلی کارآمد نیست. همچنین استفاده از آب داغ برای شستن ظرف‌ها هم تأثیری روی کرونا ویروس ندارد. استفاده از آب داغ یا آب خیلی سرد می‌تواند آسیب‌های جدی به پوست و دستان کارکنان وارد کند. بهتر است در فرآیند تمیز کردن رستوران به‌جای آب داغ از محلول‌های ضدعفونی‌کننده استفاده کنید.


ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

شما می توانید از طریق صفحات اجتمایی ما در اینستاگرام ، و یا با جست جو کردن محصول مورد نظر خود در صفحات نماشا، آپارات و همچنین جست و جو کردن آگهی های تبلیغاتی ما در سایت دیوار، با محصولات ما آشنا شوید.

تماس و خرید محصولات تابش استیلا

شما می‌توانید برای سفارش محصولات تابش استیلا با شماره‌های ارائه شده در همین سایت تماس گرفته و یا از بخش تماس با ما پیام خود را ارسال نمایید.

برای راحتی کار می توانید از طریق واتساپ و یا تلگرام با ما در تماس باشید. شما می توانید از قابلیت قرار داده شده در گوشه سمت راست صفحه استفاده کنید.

.

نکات رستوران داری = تمیز کردن رستوران و جلب رضایت مشتری رستوران باعث افزایش مشتری رستوران و افزایش فروش رستوران می شود.

خشک‌کردن سطوح

تنها شستن و ضدعفونی کردن سطوح کافی نیست. شما باید بخش‌هایی که ضدعفونی شده‌اند و یا شسته شدن را به‌خوبی خشک‌کنید. مهم‌ترین نکته در این فرایند، خشک‌کردن دست‌ها است. دست مرطوب محیطی عالی برای رشد باکتری‌ها و ویروس‌ها است. بهتر است از انواع دستمال‌کاغذی مناسب برای خشک‌کردن دست‌ها استفاده کنید. به‌هیچ‌عنوان خشک‌کردن دست‌ها بالباس و پیشبند پیشنهاد نمی‌شود چراکه این لباس‌ها مملو از انواع ویروس‌ها و میکروب‌ها هستند.


از خشک‌کن‌های برقی استفاده نکنید.

خشک‌کن‌های برقی به دلیل استفاده از جریان هوای گرم برای خشک‌کردن دست‌ها می‌توانند باعث پخش شدن ویروس‌ها و میکروب‌ها در سطح هوا و اطراف اتاق کنند. اگر در شرایط عادی باشید این موارد مشکلی ایجاد نمی‌کند اما در زمان شیوع ویروس کرونا اصلاً و ابداً نباید از خشک‌کن‌های برقی استفاده کنید.


ضدعفونی‌کننده‌ها جای صابون را نمی‌گیرند.

مهم‌ترین نکته در فرایند تمیز کردن رستوران این است که به‌هیچ‌عنوان از مواد ضدعفونی‌کننده به‌جای صابون استفاده نکنید. درواقع ماهیت این مواد این است که روی سطوح تمیز و خشک استفاده شوند تا ویروس‌ها و میکروب‌های باقی‌مانده را از بین ببرند. درصورتی‌که دست شما به‌وضوح کثیف باشد استفاده از مواد ضدعفونی‌کننده تأثیری در آن نخواهد داشت. شما باید ابتدا خاک و چربی‌های روی دست خود را با صابون شسته و سپس برای ضدعفونی کردن از این مواد استفاده کنید.


13نکته در تمیز کردن رستوران – تابش استیلا تولید کننده کباب پز تابشی

13نکته در تمیز کردن رستوران – تابش استیلا تولید کننده کباب پز تابشی

13نکته در تمیز کردن رستوران – تابش استیلا تولید کننده کباب پز تابشی

13نکته در تمیز کردن رستوران – تابش استیلا تولید کننده کباب پز تابشی

13نکته در تمیز کردن رستوران – تابش استیلا تولید کننده کباب پز تابشی

13نکته در تمیز کردن رستوران – تابش استیلا تولید کننده کباب پز تابشی

رضایت مشتری رستوران = افزایش مشتری رستوران = افزایش فروش رستوران

استفاده از الکل به‌عنوان ضدعفونی‌کننده

اغلب رستوران‌ها برای انجام فرایند تمیز کردن رستوران خود از مواد ضدعفونی‌کننده ترکیب‌شده با آب مانند وایتکس و یا محلول شوینده ها استفاده می کنند. این مواد اصلاً جزء مواد ضدعفونی‌کننده به شمار نمی‌آیند. بر اساس تحقیقات صورت گرفته بهترین ماده برای از بین بردن کرونا ویروس به‌عنوان ضدعفونی‌کننده الکل است. درصد الکل باید بیش از 60% باشد. همواره از الکل 60% به بالا به‌عنوان بهترین و مؤثرترین ماده ضدعفونی‌کننده در نکات رستوران داری یادشده و باعث جلب رضایت مشتری رستوران می‌شود.


مراقب دستکش‌های خود باشید.

در حالت عادی استفاده از دستکش‌ها می‌تواند باعث محافظت شما در برابر آلودگی‌های شدید شود. بااین‌حال استفاده از دستکش می‌تواند یک حس امنیت کاذب ایجاد کنند. سطوح دستکش نیز می‌تواند باعث انتقال ویروس شود. همچنین استفاده طولانی‌مدت از دستکش باعث تعریق دستان شده و محیط مناسبی را برای رشد باکتری‌ها ویروس‌ها به وجود می‌آورد. از دستکش فقط باید برای برخی کارهای پرخطر استفاده شود.


دستکش‌ها را می‌توان تمیز کرد.

مهم‌ترین در نکته در استفاده از دستکش‌ها این است که می‌توان آن‌ها را شست و تمیز کرد. همچنین باید بعد از شستن و خشک شدن دستکش‌ها در هر نوبت استفاده آن‌ها را با الکل 60% به‌خوبی ضدعفونی کرد. به‌هیچ‌عنوان از محلول‌های دست‌ساز و آب وایتکس برای ضدعفونی کردن دستکش‌ها استفاده نکنید. درصورتی‌که دستکش پاره شده است و یا پلاستیکی است باید بعد از مصرف دور انداخته شود.


از ویدئو های محصولات ما بازدید نمایید

شما می توانید از طریق صفحات اجتمایی ما در اینستاگرام ، و یا با جست جو کردن محصول مورد نظر خود در صفحات نماشا، آپارات و همچنین جست و جو کردن آگهی های تبلیغاتی ما در سایت دیوار، با محصولات ما آشنا شوید.

جلب رضایت مشتری رستوران در دوران کرونا

در فرآیند تمیز کردن رستوران ابزارهای خود را عوض کنید.

با توجه به شیوع کرونا ویروس، فرآیند تمیز کردن رستوران‌ها تغییر کرده است. استفاده از مواد ضدعفونی‌کننده به‌عنوان تمیزکننده رشد زیادی داشته است. دراین‌بین رستوران‌ها نیز باید برخی ابزارهای خود را تغییر دهند. مهم‌ترین این ابزارها پارچه‌های تمیزکننده است؛ و به‌جای استفاده چندباره و شست پارچه‌ها بهتر است که از پارچه‌های یک‌بارمصرف استفاده شود تا در هر بار تمیزکاری پارچه آلوده دور انداخته‌شده و مانع انتشار بیشتر ویروس نشود.


دست زدن به کارتن‌ها و جعبه‌های مقوایی

طبق بررسی‌های انجام‌شده کاغذ و مقوا محیط مناسبی برای رشد کرونا ویروس نیست بااین‌حال بهتر است که با رعایت نکات بهداشتی از کارتن‌ها و جعبه‌های غذا استفاده شود. این نکته برای فست فود بسیار مهم است. درصورتی‌که از جعبه‌های کاغذی برای سرو غذای خود استفاده می‌کنند بهتر است آن‌ها را در محیطی تمیز نگه‌داری کنند در هنگام استفاده هم بهتر است که دست‌ها ضدعفونی شوند. مشتری با مشاهده کارتن‌ها و بسته‌بندی‌های مناسب بیشتر به رستوران شما اعتماد کرده و همین امر برای افزایش فروش رستوران می‌شود.


13نکته در تمیز کردن رستوران – تابش استیلا تولید کننده کباب پز تابشی

13نکته در تمیز کردن رستوران – تابش استیلا تولید کننده کباب پز تابشی

13نکته در تمیز کردن رستوران – تابش استیلا تولید کننده کباب پز تابشی

13نکته در تمیز کردن رستوران – تابش استیلا تولید کننده کباب پز تابشی

13نکته در تمیز کردن رستوران – تابش استیلا تولید کننده کباب پز تابشی

13نکته در تمیز کردن رستوران – تابش استیلا تولید کننده کباب پز تابشی

نکات رستوران داری در تمیز کردن رستوران در دوران کرونا

عدم استفاده از اتاق‌های استراحت

اغلب رستوران‌ها و سالن‌های غذاخوری برای استراحت کارکنان خود اتاقی را به‌عنوان اتاق‌های استراحت در نظر می‌گیرند. درصورتی‌که می‌خواهید از این اتاق‌ها استفاده کنید باید محیط آن را به‌خوبی ضدعفونی کنید. میزها و صندلی‌های نزدیک به هم را از این اتاق‌ها خارج کنید. زمان استفاده از اتاق استراحت را در طول روز پخش‌کنید تا کارکنان با رعایت فاصله اجتماعی از این اتاق‌ها استفاده کنند.


میزها و صندلی‌ها ظروف را مقابل مشتری تمیز کنید.

در فرایند تمیز کردن رستوران بهتر است که میزها و صندلی‌ها در مقابل چشمان مشتری تمیز و ضدعفونی شوند تا اطمینان مشتری به‌راحتی جذب شود. این کار باید جلب رضایت مشتری رستوران می‌شود. مناطق پرخطر که بیشتر توسط مشتری لمس می‌شوند مانند دستگاه‌های کارت‌خوان نیز باید در مقابل چشمان مشتری به‌صورت مداوم ضدعفونی شوند.


کباب پز تابشی با برند تابش استیلا حاصل 40 سال تلاش و تجربه مدیران شرکت مهر تابش استیلای اراک می‌باشد. ما بر آنیم این شرکت را چنان متحول کنیم تا با توسعه کارکنان و بهبود مستمر محصولات، خدمات، انعطاف پذیری و افزایش بازدهی ، در شمار معتبرترین و مشهورترین عرضه کنندگان تجهیزات تابشی آشپزخانه‌های صنعتی درآییم.

شما می تونید با مطالعه مقاله کباب پز تابشی چیست نسبت به این محصول اطلاعات کامل را به دست بیاورید و در صورت تمایل کاتالوگ محصولات ما را مشاهده نمایید .

تمامی محصولات شرکت مهر تابش استیلا دارای 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشند.

معرفی مجموعه تابش استیلا

“ تابش استیلا ” از واحدهای برتر صادراتی استان مرکزی می‌باشد.


شرکت مهر تابش استیلا مخترع، تولیدکننده تخصصی و صادر کننده برتر در زمینه:

  • تجهیزات آشپزخانه صنعتی مانند سیخ شور هگزاگونال، گرم کن صنعتی، کباب پز تابشی اتوماتیک ، خط پخت اتوماتیک ، سیخ گیر اتوماتیک و غیره
  • تجهیزات رستورانی مانند کباب پز سالاماندر ، کباب پز کشویی ، کته پز ریلی و غیره
  • تجهیزات فست فود مانند سرخ کن دو سبده ، فر پیتزا ریلی ، انواع گریل
  •  تجهیزات کباب پز خانگی مانند کباب پز خانگی ، کباب پز خانگی گیربکس دار ، کباب پز خانگی سالاماندر و غیره

در ایران است .


کباب پز تابشی - فر پیتزا ریلی - کته پز ریلی - سیخ گیر اتوماتیک - کباب پز تابشی خانگی

معرفی شرکت مهر تابش استیلا

 تابش استیلا ” از واحدهای برتر صادراتی استان مرکزی می‌باشد. کباب پز تولید شده در این مجموعه به یکی از مطرح ترین مدل های کباب پز در رستوران ها آشپزخانه های صنعتی ایران تبدیل شده است. شرکت مهر تابش استیلا با 40 سال سابقه و مخترع تجهیزات تابشی شامل : کباب پز تابشی اتوماتیک ، کباب پز تابشی سالاماندر ، کباب پز کشویی ، فر پیتزا ریلی ، کته پز ریلی ، کباب پز خانگی ، کباب پز تابشی خانگی ، سرخ کن دو سبده ، سیخ شور هگزاگونال و سیخ گیر اتوماتیک در ایران است. این شرکت به عنوان یک شرکت پیشتاز در زمینه تولید تجهیزات آشپزخانه در ایران فعالیت می کند و توانسته است با تکیه بر دانش و تجربه مهندسین خود، محصولات و تجهیزات آشپزخانه های صنعتی تولیدی خود را به کشور های دیگر صادر کند.

سوالات متداول : نکات رستوران داری – تمیز کردن رستوران – رضایت مشتری رستوران – افزایش مشتری رستوران – افزایش فروش رستوران

کباب پز تابشی چیست ؟

امروزه یکی از بهترین روش های پخت کباب در رستوران ها استفاده از کباب پز تابشی می باشد. دیگر زمان استفاده از زغال برای پخت کباب به سر آمده و سرطان زا بودن استفاده از زغال و دود زغال برای پخت کباب به همگان ثابت شده است. امروزه رستوران های بزرگ و پیشرفته در سطح کشور با تهیه کباب پز تابشی از شرکت تابش استیلا در زمینه تأمین سلامتی غذا و ارائه غذای با کیفیت به مشتریان خود گامهای بلندی را برداشته اند.

کباب پز تابشی خانگی بدون دود هستش؟

کباب پز تابشی خانگی به عنوان محصول شرکت مهر تابش استیلا کاملا بدون دود می باشد. اساس کار این کباب پز، تابش شعله از بالا می باشد ، در این صورت چکه های چربی و روغن کباب در سینی کف دستگاه ریخته و باعث ایجاد دود و بوی چربی سوخته نمی شود.

چطوری می تونم کباب پز تابشی رو خریداری کنم ؟

شما می توانید با مراجعه به سایت با شماره های مجموعه مهر تابش استیلا تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید. همچنین می توانید با استفاده از پیام رسان واتساپ به شماره 09129612918 پیام داده و فرآیند خرید و ثبت سفارش خود را انجام دهید. راه سوم تماس مستقیم به همراه مدیر فروش مجموعه است. شما می توانید به صورت مستقیم با شماره 09129612918 تماس گرفته و با مدیر فروش مجموعه مهر تابش استیلا به صورت مستقیم صحبت کنید.

افزایش فروش رستوران در دوران کرونا چگونه امکان‌پذیر است؟

با رعایت نکات بهداشتی شما می‌توانید به‌راحتی درزمینهٔ جلب رضایت مشتری رستوران اقدام کنید. این نکته را به یاد داشته باشید که مشتری هر چه از رستوران خدمات سرویس‌دهی شما راضی باشد، بیشتر به رستوران شما مراجعه می‌کند. چراکه به رستوران شما در این برهه زمانی اعتماد پیداکرده است. افزایش مشتری رستوران به معنی افزایش فروش رستوران است. شما می‌توانید با چند راه‌کار ساده درامد خود را در دوران شیوع ویروس کرونا افزایش بدهید.


منبع : سایت کباب پز تابشی


ارسال دیدگاه جدید
کد امنیتی رفرش